Вже скоро буде відкрито схожу на Землю планету з океанами та континентами: вчені дали прогноз

Деякі астрономи вважають, що настав час почати розглядати зірки, не схожі на Сонце, якщо ми хочемо шукати потенційну Землю 2.0. Справа в тому, що жовті карликові зірки, такі як наша, настільки яскраві, що за допомогою існуючих телескопів важко знайти крихітні планети, які обертаються навколо них, пише Forbes.

Набагато легше знайти планети навколо тьмяніших червоних карликів. Телескопи не настільки переповнені світлом, і сигнал планети, що рухається перед зіркою, більш чіткий. Крім того червоних карликів набагато більше, вони становлять близько 70% усіх зірок у Чумацькому Шляху, і більшість планет, які ми знайшли за межами Сонячної системи, обертаються навколо них.

Хороша новина полягає в тому, що нове дослідження, опубліковане в Nature Astronomy, свідчить про те, що екзопланети земного типу можуть бути набагато більш поширеними навколо червоних карликів, ніж очікувалося раніше. І ми імовірно знайдемо одину таку вже цього десятиліття.

Дослідження, проведене доктором Масахіро Ікома з Національної астрономічної обсерваторії Японії та Тадахіро Кімура, доктором Токійського університету, базується на критиці того, як екзопланети класифікуються як придатні для життя.

Загальновизнано, що планета, придатна для життя, має бути кам’янистою та мати рідку воду. Для цього вона має перебувати в зоні життя навколо зірки, де вода не замерзає і не закипає.

Однак планета, розташована в такому регіоні, не обов’язково матиме воду чи життя, яке насправді шукають вчені. То чому стільки розмов навколо планет у зоні проживання?

Землю придатною для життя робить не лише вода на її поверхні. І океани, і континенти відіграють життєво важливу роль у вуглецевому циклі. Саме це допомагає підтримувати помірний клімат, де можуть існувати рідка вода та життя, кажуть дослідники.

Вони вважають, що нам слід шукати планети з океанами, континентами та пляжами — планети, де суша й море можуть співіснувати.

Беручи до уваги воду, що утворюється внаслідок взаємодії між ще розплавленою поверхнею молодої планети та її первісною атмосферою, дослідники вважають, що кілька відсотків планет розміром із Землю в населених зонах повинні мати достатньо води для помірного клімату.

Крім того, вони вважають, що місії з дослідження екзопланет, такі як Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS) і майбутній PLAnetary Transits and Oscillations of stars (PLATO), можуть знайти кілька прикладів дійсно схожих на Землю екзопланет з океанами, пляжами та континентами вже в цьому десятилітті.