Але забиратиме більшу частину грошей.
Компанія Meta за допомогою соціальної мережі Facebook дозволить заробляти на відео, які використовують ліцензійну музику. Це дозволить їй конкурувати з TikTok.
Платформа співпрацює з представниками музичної індустрії в цьому напрямі, і вже розробила інструмент «Менеджер прав», який допоможе власникам контенту захистити свої музичні треки від піратства та неліцензійного використання.
Зазначається, що автори відео, які задіють ліцензійні музичні треки, отримають 20% доходу від роликів, решта грошей піде правовласникам і самій Meta. При цьому для роликів є свої вимоги — тривалість щонайменше 60 секунд та наявність візуальної складової. Тобто у ролику не може бути лише музика.
Функція «Менеджер прав» з’явиться, як очікується, вже цього тижня, а монетизація йтиме за рахунок реклами, вбудованої у відео. Спочатку функцію запустять у США, а потім поширять у всьому світі.
Раніше повідомлялося, що Meta запустить продаж віртуального одягу у своєму магазині Meta’s Avatar Store. Це дозволить кастомізувати аватари для метавсесвіту.
Джерело: about.fb.com