Meta розширить набір інструментів для монетизації в Instagram та Facebook

    165

    Глава Meta Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg) повідомив, що компанія розширить асортимент інструментів монетизації для авторів контенту – деякі кошти стануть доступними більшій кількості блогерів. Ряд інструментів (закриті заходи, платні підписки) залишиться безплатним для інфлюєнсерів до 2024 року, хоча раніше передбачалося, що вони стануть платними роком раніше.

    Одним із нових інструментів монетизації стане маркетплейс у Instagram, на якому представники брендів зможуть знаходити відповідних блогерів. Вибравши автора контенту, представник бренду зможе прямо через майданчик відправити йому всі необхідні матеріали – у розділі особистих повідомлень Instagram з’явиться папка, призначена для переговорів з цих питань, де блогери зможуть фільтрувати свої пропозиції та проєкти. Як зазначив ресурс TechCrunch , подібні інструменти вже є в TikTok , і платформа Meta Creator Marketplace стане черговим етапом у конкурентній боротьбі американської компанії з китайською соцмережею.

    Ще однією ініціативою стане програма Facebook Reels Play Bonus – вона стане доступною більшій кількості авторів контенту. Блогери з Instagram отримають можливість розміщувати свої короткі відео на Facebook і монетизувати їх. На цю програму Meta виділила бюджет у $1 млрд. Участь у ній зможуть блогери, які за останні 30 днів розмістили не менше 5 роликів та набрали не менше 100 тис. переглядів, крім того, вони повинні відповідати вимогам політики монетизації Meta.

    Передплатники також отримають можливість висловлювати свою підтримку блогерам через віртуальні подарунки в рамках програми Facebook Stars. Щоб приєднатися до неї, блогер повинен відповідати вимогам політики монетизації Meta, проживати у регіоні, де діє ця програма, а також набрати не менше 1000 передплатників за останні 60 днів.

    Нарешті, пан Цукерберг повідомив, що компанія розширить тестування підтримки невзаємозамінних токенів (NFT) у Instagram: зараз платформа підтримує блокчейни Ethereum і Polygon, а найближчим часом з’явиться підтримка мереж Flow та Solana. Програма тестування NFT торкнеться і Facebook: невелика кількість авторів зможе робити крос-постинг в обидві соцмережі. Нарешті, в тестовому форматі підтримка NFT з’явиться в Instagram Stories і на платформі SparkAR.

    Джерело: techcrunch.com



    • інші новини