Немов пекло з Біблії: вчені виявили у космосі планету, яка постійно палає

Немов пекло з Біблії: вчені виявили у космосі планету, яка постійно палає.

Вже найближчим часом жителі Землі зможуть спостерігати за “суперпланетою” в 50 світлових роках від нас за допомогою космічного телескопа Джеймса Вебба. NASA готується побачити жахіття, адже у космосі виявили планету 55 Cancri e. Її унікальність — вона знаходиться настільки близько до своєї зірки, що перебуває у постійному стані горіння. Умови її поверхні можуть буквально нагадувати пекло з біблійного опису.

У NASA повідомляють, планета знаходиться на відстані близько 1,5 млн км від свого “сонця”. Це тільки 1/25 відстані від надгарячого Меркурія до нашого світила.

Зауважують, що денна сторона 55 Cancri e покрита океанами лави, бо температура її поверхні набагато вища за точку плавлення типових породоутворюючих мінералів.

У NASA зауважили: “Уявіть, якби Земля була набагато, набагато ближче до Сонця. Так близько, що цілий рік триває лише кілька годин. Так близько, що гравітація замкнула одну півкулю в постійному денному світлі, а іншу – в нескінченній пітьмі. Так близько, що океани киплять. Вдалині каміння починає танути, а хмари вивергають лаву