Сервіс коротких відео TikTok оголосив, що інструмент створення ефектів доповненої реальності тепер доступний для всіх авторів контенту та розробників. З осені минулого року це нововведення тестувалося із залученням обмеженої кількості користувачів платформи.
Йдеться про інструмент під назвою Effect House. З його допомогою автори контенту можуть створювати власні AR-ефекти, а звичайні користувачі платформи використовувати їх у своїх роликах. Згідно з наявними даними, нова функція відкрита для «всіх авторів, дизайнерів та розробників з усього світу». На додаток на платформі з’являться навчальні матеріали, які допоможуть освоїти функцію створення AR-ефектів.
У повідомленні TikTok зазначається, що AR-ефекти дозволять авторам контенту яскравіше висловлювати себе, розважати аудиторію та ділитися історіями за допомогою широкого спектра форматів, що захоплюють. Зазначається, що користувачі не можуть створювати ефекти, які можуть бути пов’язані з порушенням правил платформи.
За даними TikTok, різні ефекти мають велику популярність серед авторів контенту. Понад 1,5 млрд відео з використанням ефектів на платформі сумарно набрали понад 600 млрд переглядів. Відзначимо, що нова функція TikTok є аналогом того, що вже давно доступно користувачам інших сервісів. Наприклад, користувачі Snapchat та Instagram можуть використовувати AR-ефекти у процесі запису коротких роликів.
Джерело: theverge.com