YouTube почав розробляти власний метавсесвіт

    166

    Відеоплатформа YouTube розповіла про свої плани на 2022 рік, серед яких створення власного метавсесвіту, розвиток Shorts, додавання покупок та інших функцій.

    У компанії також відзначили потенціал у використанні NFT та заявили, що планують працювати над іграми у напрямку метавсесвіту. На тлі популярності TikTok відеоплатформа має намір розвивати свої короткі вертикальні відео Shorts.

    «У багатьох відносинах ми лише починаємо. Я в захваті від усіх нових продуктів та інструментів, які ми випустимо у 2022 році, — ви помітите кілька дуже потрібних функцій у дорожній карті цього року», — запевнив голова відділу контролю виробництва YouTube Ніл Мохан.

    Він зазначив, що компанія, наприклад, вже працює над тим, щоб в іграх було більше взаємодій, а самі ігри стали «живішими». Також розробники пообіцяли спільні прямі трансляції, які зможуть вести кілька користувачів.

    YouTube планує використовувати технології блокчейн та NFT, щоб надати авторам відео нові способи заробітку. У компанії впевнені, що ці технології допоможуть авторам «будувати міцніші стосунки зі своїми шанувальниками».

    Іншим важливим нововведенням стане можливість покупок товарів із відео та прямих ефірів. YouTube також вивчить інші способи продажу на платформі та хоче додати взаємодії з відео на телевізорах (перемотування відеозапису, що транслюється на ТБ, за допомогою смартфона).

    Відеохостинг YouTube вже оголошував про те, що розпочне тестування функції «магазину на дивані» ще у жовтні 2021 року. Згідно з планами розробників, вона дозволить глядачам купувати продукти відразу з прямих трансляцій.






    • не пропусти

    • магазин