Apple хочуть засудити за несправедливу гарантійну політику

    46

    Колективний позов з приводу цієї проблеми було подано ще у 2016 році, але тільки тепер суд призначив його до розгляду.

    За даними юристів компанії Hagens Berman Sobol Shapiro, яка й ініціювала судовий розгляд, в серпні нинішнього року відбудеться слухання цієї справи. Суть претензій користувачів — в рамках гарантійних зобов’язань Apple змінює поламані апарати не на нові гаджети, а на відновлені (Refurbished).

    Цікаво, що в правилах гарантійного ремонту концерну з Купертіно сказано, що при обслуговуванні пристроїв клієнтів він має право використовувати як нові, так і відремонтовані компоненти або апарати, еквівалентні новим за надійністю і продуктивності. Позивачі своєю чергою переконані, що відновлені або відремонтовані апарати зовсім не ідентичні новим по надійності та продуктивності. На їхню думку, це не рівноцінна заміна, тому вимагають від Apple компенсації збитків.

    Серед позивачів громадяни США, які придбали розширену гарантію AppleCare+ або AppleCare Protection Plan для iPad або iPhone після 20 липня 2012 року. Всі вони отримали від Apple відновлені пристрої, а не нові замість тих, що вийшли з ладу. Природно, що концерн з Купертіно заперечує всі звинувачення і вважає, що ні про який нерівноцінний обмін не може йти й мови. А також пропонує уважніше читати правила гарантійної політики компанії.

    Джерело: macrumos






    • не пропусти

    • магазин