В Instagram дозволили збирати пожертви в постах

    36

    Раніше популярна соціальна мережа не давала можливість збирати пожертви саме за допомогою постів для стрічки.

    У популярному соціальному сервісі Instagram з’явилася нова можливість для збору коштів. Скористатися нею можна під час створення нового поста для стрічки свого профілю. Для цього розробники створили окремий розділ, який дасть можливість вибрати організацію для переводу пожертвувань.

    Щоб додати кнопку донату в пост Instagram, потрібно натиснути на кнопку «Додати збір пожертвувань» і вибрати некомерційну організацію, якій необхідно перераховувати кошти.

    Як і у випадку з іншими можливостями соціальної мережі, чергова фішка додатку Instagram не прив’язана безпосередньо до його оновлення. Вона з’являється не відразу у всіх користувачів: цей процес буде розтягнутий на невизначений час.

    Потрібно обов’язково врахувати, що нова фішка Instagram для донатів не призначена для особистого використання, тому організувати збір пожертвувань на рахунок власної банківської карти не вийде. Вона зав’язана на правозахисних, благодійних і різних інших некомерційних організаціях (НКО). Щоб знайти необхідну НКО в даному меню можна скористатися вбудованою пошуковою системою: перелік організацій буде добре знайомий користувачам Instagram, які раніше вже організовували збір коштів через інші інструменти соціальної мережі.

    Після додавання можливості відправити пожертвування коштів, відповідна кнопка буде відображатися як в самому пості, так і в особистому профілі автора. Вона пропаде звідти лише через 30 днів після додавання. Судячи з усього, в Instagram вважають, що через цей час актуальність повідомлення буде втрачена. Важливо відзначити, що власники сервісу додають цю можливість не для того, щоб заробити. Ні, навпаки, соціальна мережа візьме всі додаткові витрати на себе і передасть правозахисній, благодійної чи будь-який інший некомерційній організації 100% зібраних коштів.

    Донати в постах — не перший досвід Instagram допомогти правозахисним, благодійним та різним іншим неприбутковим організаціям зібрати кошти, а їх шанувальникам організувати потік пожертвувань. Раніше аналогічні фішки з’являлися в історіях і прямих ефірах.