Продукція Xiaomi подорожчає. Компанія планує позбутися іміджу дешевого бренду

    115

    Для цього робиться ряд дій.

    Компанія Xiaomi почала продавати свої смартфони на індійському ринку в 2014 році. В даний час саме Xiaomi лідирує на ринку цієї країни, випереджаючи Samsung і інших конкурентів.

    Компанії вдалося посісти перше місце на індійському ринку смартфонів завдяки бюджетним пристроям. Як правило, смартфони компанії в Індії продаються за ціною менше ніж 250 доларів через платформи електронної комерції. З появою все більш і більш доступних смартфонів на ринку від Xiaomi цей бренд тепер сприймається багатьма в Індії як дешевий. Однак тепер компанія хоче позбутися іміджу дешевого або бюджетного бренду у всьому світі, зокрема, в Індії.

    Частково для цього бренд Redmi був виділений в окрему компанію. Redmi зайняла ту ж роль, що раніше займала Xiaomi. А сама Xiaomi тепер планує включити в лінійку дорожчі смартфони і нові розумні телевізори, що підтвердив один з керівників компанії.

    Xiaomi також докладає зусиль для збільшення своєї присутності на ринку роздрібної торгівлі. Компанія планує відкрити понад 10000 магазинів в країні до середини 2020 року.

    Джерело: Gizmochina