Ряд причин вказує на це.
Сумніви в життєздатності бренду Xiaomi Pocophone (або Poco – в залежності від країни, де ці смартфони продаються) з’явилися відразу ж після реорганізації компанії і поділу на два бренди: власне Xiaomi і Redmi. Після цього ходили чутки про те, що китайські Redmi можуть з’явитися в Індії під брендом Poco – і це нібито вдихне нове життя в лінійку, до сих пір представлену тільки однією моделлю F1.
Але минув час, Redmi надійшли в продаж в Індії під своїм брендом, нових моделей Poco немає. А тут ще з Xiaomi йде і Джай Мані (Jai Mani) – один з топ-менеджерів, що відповідали за розвиток бренду Poco … У загальному, все вказує на те, що ніяких Poco більше не буде, хоча офіційно про це поки нічого не говориться.
«Зараз, з такою агресивною ціною серії K від Xiaomi [маються на увазі смартфони Redmi серії K] з її абсолютно флагманськими характеристиками, оснащенням і дизайном, причина існування Poco як бренду викликає сумніви», – каже Навкендар Сінгх (Navkendar Singh), аналітик IDC.
Загалом, віри в Poco більше немає навіть у зазвичай добре поінформованих аналітиків. Якщо тільки бренд раптом не представить якусь визначну модель. Pocophone F1 вийшов в кінці серпня минулого року, і, керуючись звичайним життєвим циклом моделей, у компанії є ще місяць, щоб представити наступника. Але його, швидше за все, не буде.