Кабінет Міністрів України прийняв постанову про електронні послуги в сфері пенсійного забезпечення. Про це повідомив заступник голови Державного агентства України з питань електронного уряду Олексій Віскуб на своїй сторінці в Facebook, пише ITsider.com.ua.
«Сьогодні прийнято дуже важливу постанову, яка передбачає істотну оптимізацію і впровадження онлайн таких масових і суспільно значущих послуг, призначення пенсій, перерахунок пенсій, призначення до пенсії надбавок, допомог, доплат і компенсацій, відновлення виплати пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший» , – написав Віскуб.
Віскуб зазначив, що, завдяки впровадженню даної послуги, зменшиться кількість документів, що вимагаються від заявника.
Заступник голови Держагентства з питань електронного уряду підкреслив, що досвід європейських країн показує, що необхідно вводити окрему національну програму розвитку цифрових навичок у людей похилого віку.
Перший заступник голови Держагентства з питань електронного урядування Олексій Вискуб заявив, що дана постанова оптимізує наступні важливі послуги:
- призначення пенсії;
- перерахунок пенсії;
- призначення до пенсії надбавок, допомог, доплат і компенсацій;
- відновлення виплати пенсії;
- переклад з одного виду пенсії на інший.
За словами чиновника, завдяки впровадженню електронної взаємодії кількість документів, що вимагаються від заявника, буде зменшено на дев’ять.
У пояснювальній записці до проекту сказано, що впровадження електронної взаємодії між органами Пенсійного фонду та іншими органами виконавчої влади дозволить використовувати потенціал декількох функціонують в державі електронних інформаційних реєстрів.
– З ОГЛЯДУ НА ТЕ, ЩО В УКРАЇНІ БЛИЗЬКО 12 МЛН ПЕНСІОНЕРІВ, А ТАКОЖ ТЕ, ЩО Є МОЖЛИВІСТЬ ПОДАЧІ ЗАЯВ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ, СУТТЄВО ЗМЕНШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ГРОМАДЯН, ЯКІ ОСОБИСТО ВІДВІДУЮТЬ ОРГАНИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ДЛЯ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ. БУДЕ ЗНАЧНА ЕКОНОМІЯ РОБОЧОГО ЧАСУ, – ЙДЕТЬСЯ В ДОКУМЕНТІ.
У Міністерстві економічного розвитку і торгівлі відзначили, що інформація буде використовуватися з декількох держорганів, а саме:
- Державного реєстру фізосіб-платників податків;
- Державного реєстру актів цивільного стану;
- Централізованого банку даних з проблем інвалідності;
- Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які володіють пільгами;
- Реєстру даних про дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, які проживають або перебувають в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
- Реєстру територіальних громад.