Кабмін запустив послугу е-Пенсія

    643

    Кабінет Міністрів України прийняв постанову про електронні послуги в сфері пенсійного забезпечення. Про це повідомив заступник голови Державного агентства України з питань електронного уряду Олексій Віскуб на своїй сторінці в Facebook, пише ITsider.com.ua.

    «Сьогодні прийнято дуже важливу постанову, яка передбачає істотну оптимізацію і впровадження онлайн таких масових і суспільно значущих послуг, призначення пенсій, перерахунок пенсій, призначення до пенсії надбавок, допомог, доплат і компенсацій, відновлення виплати пенсії, переведення з одного виду пенсії на інший» , – написав Віскуб.

    Віскуб зазначив, що, завдяки впровадженню даної послуги, зменшиться кількість документів, що вимагаються від заявника.

    Заступник голови Держагентства з питань електронного уряду підкреслив, що досвід європейських країн показує, що необхідно вводити окрему національну програму розвитку цифрових навичок у людей похилого віку.

    Перший заступник голови Держагентства з питань електронного урядування Олексій Вискуб заявив, що дана постанова оптимізує наступні важливі послуги:

    • призначення пенсії;
    • перерахунок пенсії;
    • призначення до пенсії надбавок, допомог, доплат і компенсацій;
    • відновлення виплати пенсії;
    • переклад з одного виду пенсії на інший.

    За словами чиновника, завдяки впровадженню електронної взаємодії кількість документів, що вимагаються від заявника, буде зменшено на дев’ять.

    У пояснювальній записці до проекту сказано, що впровадження електронної взаємодії між органами Пенсійного фонду та іншими органами виконавчої влади дозволить використовувати потенціал декількох функціонують в державі електронних інформаційних реєстрів.

    – З ОГЛЯДУ НА ТЕ, ЩО В УКРАЇНІ БЛИЗЬКО 12 МЛН ПЕНСІОНЕРІВ, А ТАКОЖ ТЕ, ЩО Є МОЖЛИВІСТЬ ПОДАЧІ ЗАЯВ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ, СУТТЄВО ЗМЕНШИТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ГРОМАДЯН, ЯКІ ОСОБИСТО ВІДВІДУЮТЬ ОРГАНИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ ДЛЯ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ. БУДЕ ЗНАЧНА ЕКОНОМІЯ РОБОЧОГО ЧАСУ, – ЙДЕТЬСЯ В ДОКУМЕНТІ.

    У Міністерстві економічного розвитку і торгівлі відзначили, що інформація буде використовуватися з декількох держорганів, а саме:

    • Державного реєстру фізосіб-платників податків;
    • Державного реєстру актів цивільного стану;
    • Централізованого банку даних з проблем інвалідності;
    • Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які володіють пільгами;
    • Реєстру даних про дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, які проживають або перебувають в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;
    • Реєстру територіальних громад.