Сім чудес індустріального світу

411

Майже 10 років тому компанія Бі-бі-сі зняла документальний фільм про сім чудес Індустріального Світу. Ці об’єкти і структури змінили обличчя сучасного світу під час Промислової революції. Всі представлені об’єкти функціонують донині.

SS, Великий Східний (1858)
Чудо кораблебудування, SS, Великий Східний був розроблений королівством Брунель. Це судно було унікальним у своєму роді, адже воно перше в світі було побудовано цілком з заліза. Незважаючи на його безпрецедентну розкіш, будівництво судна спричинило за собою ряд нещасних випадків, фінансових скандалів і невдач. Деякі говорили, що SS, Великий Східний приваблює нещастя через знайдених в ньому два трупи в корпусі під час демонтування. Ця розповідь поклала початок міським легендам. Але факт загибелі 2-х осіб на судні історія не спростовує. У період будівництва судна, на ньому загадково зникли робітник і його учень.

Бруклінський міст, Нью-Йорк (Закінчено в1883)
Перетинаючи Іст-Рівер Нью-Йорка, Бруклінський міст був першим сталевим провідним мостом і найдовшим мостом на тросах в світі, коли його відкрили. Розроблено міст Джоном Августом Роеблінгом. При створенні цього культового орієнтиру було задіяно зусилля всієї сім’ї. Син Роеблінга, Вашингтон, прийняв будівництво після смерті батька. Дружина Вашингтона, Емілі Роеблінг, в свою чергу займалася розробкою, коли здоров’я її чоловіка було зруйновано кесонною хворобою, в період побудови підводної частини.

Белл Рок Лайтхаус (Закінчено в 1810)
Увічнений у вірші Роберта Сауз, сумно відомий риф Белл Рок від східного узбережжя Шотландії руйнував судна й забирав життя моряків протягом сотень років. В результаті інженер Роберт Стівенсон спроектував маяк, який працює до цього дня, і підтримується Північною Радою по маяках. Неймовірний подвиг розробки Белл Рок Лайтхаус був зроблений, щоб протистояти невпинному північному моря.

Лондонська Система Каналізації (Закінчено в 1865 )
Протягом 1850-их Лондон був найбільшим містом в світі, розташованому в основі Британської імперії, але так, як ніякої каналізаційної системи не було, в цьому місті часто спалахували епідемії холери і тифу. Інженер-будівельник Жозеф Базалжетт спроектував лондонську Систему Каналізації, яка очистила місто. При цьому була створена декоративна насосна станція.

Панамський канал (Закінчено в 1914)
Панамський канал -77,25 км завдовжки – судноплавний канал, що зв’язує Атлантичний і Тихий океани. Канал був завершений в 1914 році.

Тихоокеанська Залізниця, Сполучені Штати (Закінчено в 1869)
Закінчена в 1869, Тихоокеанська Залізниця була “Першою трансконтинентальною залізницею”, що сполучає східні і західні узбережжя Сполучених Штатів. Побудову розпочато групою ініціативних власників магазину Сакраменто. Після шести років важкої праці Тихоокеанська Залізниця була сповнена чуток про корупцію та успіх подолання вродженого беззаконня Дикого Заходу.

Гребля Гувера (Закінчено 1936)
Величезна гребля Гувера в Чорному Каньйоні Колорадської Річки спочатку мала називатися Дамбою Боулдер. Побудована між 1931 і 1936 в розпалі Великої Депресії, структура арки коштувала $ 49 мільйонів і незліченної загибелі людей. Більше ніж 20 000 безробітних стікалися до Невади, щоб працювати над проектом, вимушені прийняти умови надзвичайних труднощів. В кінцевому рахунку гребля була побудована. Так само було побудоване невелике містечко, щоб надати робочим житло, оскільки Лас Вегас був занадто маленьким для цих цілей.