Головний плюс продукції компанії Xiaomi не тільки в якості, хоча вона знаходиться на дуже високому рівні, а у вартості її смартфонів, планшетів, телевізорів, телеприставок і багатьох інших електронних пристроїв. Саме за рахунок низької ціни гаджети від даного виробника активно купують, причому іноді він продає якісь окремі моделі майже за собівартістю, тобто не заробляючи на них гроші. На тлі всього цього даний виробник вирішив почати використовувати новий спосіб заробітку, який з’явився в прошивці MIUI 10.
У всі смартфони Xiaomi, на які встановлено операційну систему MIUI 10 на базі будь-якої версії Android, тепер інтегрована реклама. Спочатку багато хто думав, що їм на мобільний пристрій потрапило шкідливе програмне забезпечення, проте потім вдалося з’ясувати, що насправді це не так. Прес-служба компанії офіційно підтвердила, що додавання реклами в ПО своїх фірмових смартфонів – це частина нової бізнес-стратегії на найближчі роки, щоб продавати продукцію за максимально низькими цінами.
За рахунок такої реклами, якщо користувач досить активно використовує смартфон, компанія Xiaomi отримує близько $ 5 щомісяця, що дозволяє їй за рік заробляти цілих $ 60, тобто більшу суму грошей. Всі ці гроші йдуть на створення нового програмного забезпечення, дослідження нових технологій, а також розробку нових смартфонів. Зустріти рекламу в прошивці MIUI 10 можна майже у всіх стандартних додатках, починаючи від музики і закінчуючи додатком для перегляду відеороликів.
Гарного у всьому цьому звичайно ж нічого немає, тим більше що рекламні вставки від Google додані навіть в установник додатків, тобто кожен раз, коли власник смартфона Xiaomi намагається встановити якусь програму, йому показується реклама. При цьому в прошивці MIUI 10 немає ніяких функцій і налаштувань, які могли б відключити демонстрацію реклами на рівні всієї операційної системи, але від неї все ж можна позбутися шляхом використання стороннього програмного забезпечення.
Всі покупці телефонів від даного бренду повинні бути готові до того, що в його прошивку виявиться вбудовано вкрай багато реклами, а всім тим, хто такі гаджети вже має, з цим доведеться просто змиритися, тому що в найближчі роки політика бренду на цей рахунок навряд чи зміниться.