Apple вимагає від сервіс-центрів нав’язувати користувачам покупку нових iPhone

    87

    Що робити, якщо продажі впали?

    В останньому фінансовому звіті Apple говорилося, що продажі iPhone просіли на 15% в порівнянні з показниками минулого року. А ще раніше Apple знизила очікування по прибутку на 9 мільярдів доларів за перший квартал фінансового 2019 року через низький відсоток користувачів, які бажають купити новий iPhone на заміну старому.

    За кілька місяців до цього Apple почала інтенсивно просувати програми trade-in для iPhone XR і iPhone XS. У справу йшли і тимчасові акції, і помітні банери на сайтах, і електронні листи користувачам старих моделей iPhone, і вивіски в магазинах, і навіть статті з рекомендаціями в App Store. Нехарактерно агресивна для Apple тактика в спробі збільшити продажі.

    Тепер журналіст Марк Гурман розкрив додаткові подробиці про нову тактику Apple. За його словами, компанія наполегливо вимагає від технічного персоналу офіційних сервісних центрів нав’язувати покупку нових iPhone користувачам з пристроями, у яких закінчився гарантійний термін.

    Від керівників сервіс-центрів вимагають розміщувати плакати з рекламою iPhone XR в центрах, на сайті інформувати про програму trade-in, а також переконатися, що фахівці пропонують користувачам зробити заміну смартфона на новий.