З появою соціальної мережі, де можна моментально поділитися кадрами зі свого життя, психологи отримали додаткову мотивацію для своєї діяльності.
Публікації в Instagram – це не просто знімки, але й записи, які дуже багато говорять про власника аккаунта. Психологи з’ясували деякі риси характеру користувачів соцмережі і які психологічні проблеми бувають у них.
Як правило, в публікаціях зустрічаються або опис фону, або пояснення почуття. Короткі повідомлення: «Ліс», «Захід», «Біль», «Акварель» зазвичай пишуть люди, які не бояться здатися претензійними та надмірно химерними. Вони прагнуть показати, що не чужі мистецтву, художньому вираженню думок, але на ділі здібностей для цього явно не вистачає. А висловити одним-двома словами свій стан їм не під силу, тому часто вони залишаються незрозумілими, задовольняючись десятком ввічливих «лайків».
Ще одна категорія загадкових людей говорить зі світом виключно за допомогою емодзі. Підписники довго ламають голову намагаючись зрозуміти значення мультяшного малюнка, але найчастіше залишаються ні з чим. Психологи припускають, що любитель емодзі таким чином приховує свої справжні почуття і залишає право друзям самим дійти до висновків.
Фанати численних хештегів швидко вганяють в нудьгу своїх читачів. Їм просто набридає вивчати довгий перелік записів в одне слово, що йдуть за «решіткою». А між тим, публікатор прагне розповісти якомога більше про це фото, збагатити його історією, додатковими фактами, надавши особливий сенс.
Такі благі наміри, як правило, призводять до зворотного ефекту. За спостереженнями фахівців, більшість читачів влаштовує простий лаконічний підпис під фото, наприклад: «Це я, на березі Чорного моря в Криму».