Маркетологи компанії розраховують, що своєчасне реагування на прохання користувачів дозволить і далі зберегти темпи зростання клієнтської бази.
На сьогодні WhatsApp використовують для спілкування понад 1,5 млрд людей. Третя частина аудиторії більше ніж дві години на добу залишається на зв’язку за допомогою цього месенджера.
2 жовтня 2018 року WhatsApp анонсував оновлення для смартфонів, яке значно спростить спілкування і зробить його виключно адресним: власники смартфонів з ОС Android зможуть відповідати на повідомлення навіть в групових чатах за допомогою свайпу. До того, як WhatsApp спростив цю функцію, було потрібно зробити кілька маніпуляцій, щоб надіслати відповідь, тепер для відправлення повідомлень досить провести пальцем по вхідному повідомленню і відповісти на нього, при цьому вхідне залишиться у вигляді цитати, що зручно для хронологічного порядку листування.
Остаточно доопрацьований варіант з’явиться в Google Play до кінця місяця, а тим, хто не хоче чекати, компанія пропонує звантажити Beta-версію новинки 2.18.300.
Що стосується останнього нововведення WhatsApp для iOS, то клієнти вже почали масово висловлювати своє невдоволення через наміри керівництва месенджера демонструвати рекламу. Багато хто вважає, що вона буде відволікати абонента від спілкування і закривати собою потрібну інформацію.