Закон про освіту дозволить врегулювати шкільні внески батьків – Гриневич

    101

    Щоб Міністерство освіти і науки почало розробляти підзаконні акти, які унормовуватимуть питання із грошовими шкільними внесками батьків, потрібно, щоб парламент проголосував за закон «Про освіту».

    На цьому наголосила міністр освіти і науки Лілія Гриневич під час спілкування з батьками на Всеукраїнській конференції «Батьки – школа – влада:  проблеми взаємодії та перспективи співпраці», повідомляє Урядовий портал.

    Вона зазначила, що обов’язок оприлюднювати на сайті усі бюджетні надходження закладу, а також гроші, які платять батьки, дадуть можливість контролю за ресурсами і допоможе виявити, чи були зловживання при закупівлі потрібних навчальному закладу матеріалів та необхідних послуг.

    «Для того, щоб МОН почало розробляти підзаконні акти, які унормовуватимуть питання із грошовими шкільними внесками батьків, потрібно, щоб парламент проголосував за закон «Про освіту», адже зараз усі благодійні внески збираються в межах чинного закону «Про благодійну діяльність та благодійні організації”. Фактично їх використання не відслідковується і не регулюється. На сьогодні депутати внесли більше тисячі правок до законопроекту, ми сподіваємося, що вже весною його винесуть в парламент та приймуть у другому читанні”, – підкреслила Гриневич.

    На її думку, активізація батьківської спільноти навколо нагальних питань освіти означає, що батьки, які добре розуміють нагальні освітні потреби своїх дітей, починають відігравати важливу роль у формуванні освітньої політики.

    «Зараз батьки об’єднуються і ведуть активний діалог з Міністерством освіти і науки України. Ми щиро це вітаємо і бачимо, що така співпраця дає дійсно хороші результати. Яскравий приклад цьому – оновлення програм початкової школи,  в рамках якого батьки змогли вказати нам на суттєві недоліки навчальних програм. Я вважаю що зараз важливо, щоб цей тиск зберігся на центрально рівні, але також був перейнятий регіонами. У зв’язку з децентралізацію місцеві органи влади отримали суттєві ресурси та повноваження у галузі освіти. Щоб місцева освітня політика не програвала боротьбу з оновленням фасадів будинків і гроші витрачалися на освіту наших дітей, місцеві громади мають вказувати своїй владі на те, що освіта – важливий пріоритет”, – зазначила міністр.