У «Дії» відновили послугу бронювання працівників після масованої кібератаки

    80

    Після масштабної кібератаки, яка сталася 19 грудня 2024 року, сервіс «Дія» відновив роботу функції бронювання працівників від мобілізації. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

    Функція бронювання працівників відновлена у тому ж форматі, що й до атаки. Процедура складається з кількох кроків:

    1. Авторизація в електронному кабінеті на порталі «Дія».
    2. Перехід до розділу «Послуги» → «Бронювання працівників».
    3. Перевірка даних компанії.
    4. Заповнення інформації про працівників, яких планується забронювати.
    5. Підписання документів.

    Після подання заявки результат буде доступний протягом 72 годин. Відповідь можна переглянути в електронному кабінеті на порталі «Дія» та у додатку «Резерв+» для працівника.

    Через атаку російських хакерів було тимчасово зупинено роботу кількох важливих сервісів у «Дії», зокрема:

    • Послуги для ФОП і ТОВ;
    • Перереєстрація авто;
    • Бронювання працівників;
    • єВідновлення;
    • Витяги з ЄДР;
    • Актові записи;
    • Повідомлення про пошкоджене/знищене майно.

    Федоров запевнив, що «Дія» автоматично перевіряє відповідність вимогам для бронювання працівників, а результат заявки надходить окремо для кожного працівника в особистий кабінет заявника.

    У Центрі протидії дезінформації наголосили, що дані з реєстру «Оберіг» не було втрачено. Українські кіберфахівці швидко ліквідували наслідки атаки, що дозволило відновити основні сервіси «Дії».