Анатолій Шкрібляк: «Добродія Фудз» увійшла до переліку «Галузевих лідерів» у сфері Agrifood

    54

    Компанія «Добродія Фудз» – виробник високоякісної харчової продукції – увійшла до переліку «Галузевих лідерів» у сфері Agrifood рейтингу «ТОП-100. Рейтинги найбільших». Про це повідомив акціонер компанії Шкрібляк Анатолій Васильович. Галузь Agrifood охоплює питання виробництва, перероблення, маркетингу, розповсюдження й використання сільськогосподарської продукції. Сфера також зосереджена на розробленні нових технологій і методів, які необхідні для забезпечення майбутнього продовольчого постачання.

    Продукція компанії «Добродія Фудз» визнана не лише в Україні. Вона має попит і за кордоном. А ще компанія бере активну участь у різноманітних міжнародних подіях. Зокрема, як повідомляє видання GreenPost, нещодавно продукція «Добродія Фудз» була представлена на Gulfood у місті Дубай, Об’єднані Арабські Емірати. Gulfood – це подія, яка щороку збирає понад 80 тисяч учасників. Анатолій Шкрібляк розповів, що відвідувачі виставки високо оцінили новинки виробництва й флагмани таких брендів:

    • ТМ «Добродія» (вівсяні пластівці, порційні каші);
    • WOWOATS (безглютенова вівсянка);
    • San Grano (гранола та вівсяні пластівці);
    • YUMMOJI (сухі сніданки, десерти та снеки).

    Продукція виготовлена винятково з натуральних інгредієнтів і має високу поживну цінність. Анатолій Шкрібляк зауважує, що участь у виставці – це можливість поділитися кращими вітчизняними інноваціями й досвідом у сфері харчової промисловості та гідно презентувати Україну на світовому ринку.

    Компанія «Добродія Фудз» виготовляє не лише якісну продукцію для реалізації, а й бере активну участь у забезпеченні харчовими продуктами українських воїнів на передовій. Так, компанія регулярно співпрацює з благодійним фондом «Мурашки». Зокрема, нещодавно «Добродія Фудз» надіслала фонду понад 30 тисяч порцій пластівців і мюслів, які відправлять українським захисникам на передову. Про це повідомляє онлайн-видання ТСН.ua.

    За словами Анатолія Шкрібляка, продукція ТМ «Добродія» та інших брендів, яка відправлена на фронт, містить необхідні для організму вітаміни й мінерали. До того ж її зручно переносити та зберігати. Анатолій Шкрібляк додав, що компанія регулярно передає Збройним Силам України та постраждалим від російської агресії українцям гуманітарну допомогу. Він також закликав долучатися до допомоги бізнес і цивільних, адже лише спільними регулярними зусиллями можна дати гідну відсіч ворогу.