Хочете отримати максимальний результат від контекстної реклами Гугл? Приділяйте увагу оптимізації рекламних кампаній, вона дозволить підвищити релевантність оголошень, покращити результати та заощадити бюджет.
Способи підвищення ефективності рекламних кампаній
Серед них:
- Розширення семантики. Проаналізуйте вихідні ключові слова та ключові запити та додайте нові для залучення релевантної аудиторії. Кампанії ж з неефективними ключовими словами варто призупинити, щоб зменшити витрати.
- Додавання мінус-слів. Під час перегляду звіту з пошукових запитів додавайте мінус-слова в точній або широкій відповідності, щоб унеможливити показ пошукової реклами за невідповідними запитами та темами.
- Відключення малоефективних груп. Такі групи витрачають бюджет без значного результату, тому варто їх зупиняти, щоб зосередитись на групах із вищим потенціалом.
- Коригування ставок. Підвищуйте та знижуйте ставки вартості кліка, а також застосовуйте автоматичні стратегії призначення ставок залежно від конкуренції. Це допоможе контролювати позиції та покращити результати.
- Контроль бюджету. Це потрібно, щоб залишатися в рамках запланованих рекламних витрат. Коригуйте розподіл коштів, зосереджуючись на більш результативних кампаніях, наприклад, пошукова чи банерна реклама.
- Обмеження показів за гео. Визначте місцеперебування цільової аудиторії, звідки отримуєте найбільше кліків, та відключіть показ у неактуальних локаціях. Це зменшить нецільові витрати бюджету.
- Перевірка якості оголошень. Привабливі оголошення з актуальними заголовками ефективніші. Особливо це важливо для медійної реклами Google.
- Застосування рекомендацій Google. Оцініть, наскільки запропоновані ним поради релевантні вашій компанії, та впровадьте те, що підходить.
- Аналіз дій користувачів після переходу на оголошення. Це допоможе визначити найефективніші рекламні групи та ключові слова, а також визначити точки зростання для сайту.
Оптимізація рекламних кампаній — нескінченний процес, якому необхідно приділяти увагу на постійній основі. Щоб заощадити ресурси, довірте це професіоналам!
Диджитал-агентство Ланет CLICK пропонує послуги з налаштування контекстної реклами та комплексної роботи з Google Ads, з прозорими цінами та регулярними звітами.
Щоб дізнатися вартість послуг, звертайтесь до менеджера Ланет CLICK.
+38 (044) 225-19-00 lanetclick@lanet.ua