TikTok вимагає маркувати ролики з дипфейками

    83

    Платформа коротких відео TikTok оновила правила спільноти. Як зазначив ресурс The Verge, зміни включають нові обмеження на публікації згенерованих силами ІІ дипфейків, які стають все більш популярними у додатку. Тепер автор має явно вказати в описі відеоролика або за допомогою стікера на самому відео, що воно відноситься до «синтетичних та маніпулятивних медіа».

    Раніше правила TikTok щодо дипфейків обмежувалися забороною контенту, який може «ввести користувачів в оману, спотворюючи правду про події [або] завдати значної шкоди темі відео».

    TikTok зазначив, що не допустить розміщення «штучних медіа, які містять зображення будь-якої реальної приватної фігури», демонструють підтримку публічною особистістю будь-якого продукту, або ж порушують інші правила застосування (наприклад, заборона розпалювання ненависті). Компанія визначає як громадських діячів осіб віком 18 років і старше, які займають «значну громадську посаду, наприклад, державного чиновника, політика, бізнес-лідера або є знаменитістю».

    Оновлення політики TikTok відбувається на тлі посилення політичного тиску на материнську компанію ByteDance у зв’язку з побоюваннями урядів західних країн щодо збору особистих даних додатком та його здатністю впливати на громадську думку. На даний момент програма вже заблокована для використання держслужбовцями в США, Великобританії, Новій Зеландії та Канаді.

    Компанія також опублікувала список із восьми «принципів спільноти», першими серед яких є «запобігання шкоді» та «забезпечення свободи слова».

    В даний час аудиторія TikTok налічує 150 млн осіб у США та понад 1 млрд у всьому світі.



    • інші новини