За якими принципами треба вибирати кондиціонер?

    19

    Купувати кондиціонер треба, користуючись деякими правилам. Коли ви вибираєте кондиціонер, який не відповідає вашим вимогам, його перебування в вашому будинку виявляється марним. Треба чітко уявляти, що ви бажаєте побачити у кінцевому варіанті.

    Ми пропонуємо декілька важливих аспектів, що будуть впливати на службу кондиціонера та його користь для вас. Всі варіанти цих пристроїв ви можете побачити на сайті https://allo.ua/ru/products/kondicionery/.

    Критерії вибору кліматичної техніки

    Перше, на що треба звернути увагу, — це потужність та можливості конкретної моделі. Традиційно у характеристиках товару позначається рекомендована площа кімнати, на яку буде розповсюджуватися дія цього кондиціонеру.

    Мобільні моделі зазвичай розраховані на приміщення з площею від 25 до 35 кв. м. А ось спліт-системи мають більше потужності за рахунок іншого механізму роботи. Вони звичайно розповсюджують дію на площі від 35 до 100 кв. м.

    Після цього треба враховувати послуги, якими у майбутньому прийдеться користуватися. Наприклад, коли ви встановлюєте цей кондиціонер у багатоповерховому будинку, то, скоріше за все, будете звертатися за допомогою до промислових альпіністів.

    У разі пошкодження, внутрішньої чистки механізмів вам знову доведеться користуватися їх послугами. Тому раціонально заздалегідь обговорювати перспективи довгострокового співробітництва з ними.

    Додаткові функції — важливий чинник, який впливає на прийняття остаточного рішення. До списку таких пропозицій відносяться:

    • іонізація повітря;
    • виведення на електронне табло температури;
    • плазмовий фільтр;
    • антицвіль;
    • нічний режим.

    Орієнтуючись на запропоновані функції, ви можете обирати найбільш вигідний варіант кодиціонеру, який ідеально підходить для вашого будинку чи квартири. Також звертайте увагу на виготовника. Бренд грає велику роль під час пошуків потрібної моделі. Але намагайтесь вибирати серед нормальних варіантів у своїй цінової категорії.

     

    Поділись






    • новини партнерів

    • не пропусти

    • магазин