Як успішно продавати вживаний одяг в інтернеті: топ-3 основні етапи

    40

    У період економічної кризи внаслідок пандемії коронавірусу у світі, багато хто прагне максимально заощадити. І перша стаття економії — це, звичайно ж, одяг. Інтернет-продажі і інтернет-покупки речей в період карантину зросли в кілька разів, що не може не радувати тих, хто продавав одяг онлайн і раніше.

    Але що робити, якщо ви тільки почали займатися бізнесом з продажу своїх власних речей, щоб поповнити сімейний бюджет? Як успішно і найбільш вигідно продавати одяг в інтернеті? Експерти порталу з продажу товарів Shafa стверджують, що, перш за все для цього потрібно слідувати трьом найголовнішим етапам.

    Етап № 1: підготуйте одяг до продажу

    Щоб визначити асортимент одягу, який ви збираєтеся продавати, для початку потрібно розібрати свою шафу. Всі речі, які прийшли в непридатність, сміливо і безжально викидайте. Ті, які мають видимі нюанси, що не піддаються ремонту — теж.

    Якщо річ в хорошому стані, але, наприклад, розійшлася по шву, або на ній відірвався ґудзик, обов’язково відремонтуйте. Дрібний ремонт можна зробити і своїми руками. Якщо потрібно більш професійне втручання, не полінуйтеся віднести річ на ремонт в ательє. Адже одяг в ідеальному стані можна продати набагато вигідніше, ніж з дефектами і нюансами.

    Також речі в обов’язковому порядку необхідно випрати (одяг), помити (взуття) або віддати в хімчистку, якщо матеріали не можна піддавати звичайному пранні (верхній одяг). Якщо річ зовсім нова, перевірте наявність коробки або упаковки, а також наявність бірок і товарних чеків. Все це підвищує можливість продати річ за більшою ціною.

    Якщо ви хочете продати якийсь одяг, взуття або аксесуари класу люкс, постарайтеся привести їх у дійсно ідеальний вид. При необхідності зробіть профілактику взуття або реставрацію сумки. Іноді такі вкладення допомагають підвищити і попит, і кінцеву ціну товару, особливо якщо це оригінали відомих дорогих брендів.

    Етап № 2: презентабельно сфотографуйте річ

    Презентабельно — це значить привабливо, так, щоб потенційному покупцеві дійсно захотілося її придбати. Як правило, маркетплейси зразок Shafa.ua дають можливість розмістити близько 5 фотографій — цього цілком достатньо, щоб показати річ з усіх ракурсів, і щоб покупець міг адекватно оцінити її.

    По-перше, фотографія повинна бути максимально якісною. Сьогодні таку можна зробити і на досить простий смартфон. Головне при цьому не забувати протирати камеру від слідів пальців, виставляти потрібні налаштування (наприклад, макрозйомку для фото дрібниць або бірок) і фотографувати при яскравому денному освітленні, а не при штучному світлі.

    Намагайтеся вибрати нейтральний фон для фото, в ідеалі — білий або світлий, але аж ніяк не строкате покривало на ліжку. Одяг можна знімати і вертикально, на вішалці, і горизонтально, розкладаючи рівно на поверхні. Добре, якщо є манекен, на якому можна показати, як річ буде сидіти. Можна сфотографувати річ і на моделі або на собі в дзеркалі.

    Добре, якщо на фото буде цілісний образ, що складається з декількох відповідних одна до одної речей і аксесуарів — це дозволяє продати більше товарів одночасно. Можна додавати написи прямо на фото за допомогою фоторедакторів. Це допоможе простіше подати основну інформацію, наприклад, вказати бренд, розмір і ціну, а більше подробиць додати вже в описі товару.

    Етап № 3: складіть грамотний опис товару

    Для початку, опис повинен бути грамотним, читабельним, без орфографічних помилок. Потім обов’язково потрібно вказати всі можливі дані про товар: найменування (кардиган, кофта, куртка, джинси), бренд, розмір, склад тканини, стан. За цими даними покупці часто налаштовують фільтри пошуку, як, наприклад, на порталі Shafa.ua. Тому опис має бути максимально повним і розгорнутим.

    Говорячи про розмір, найкраще відразу ж, коли робите фото, зробити докладні виміри речі сантиметром і вказати їх в оголошенні. Це заощадить час, так як потенційні покупці завжди дізнаються такі подробиці згодом у приватній переписці з продавцем.

    Описуючи стан, недостатньо буде вказати «4 з 5» — ви повинні будете пояснити, чому саме «4», а не «5», в чому полягає нюанс, який зменшує максимальний бал. Якщо на речі є якісь дефекти або нюанси, обов’язково потрібно буде вказати це і в описі, і сфотографувати за допомогою макрозйомки.

    Якщо у вас є якісь власні відчуття або рекомендації, або цікава історія, пов’язана з використанням і носінням даної речі, поділіться ними в одному-двох реченнях. Такі «особисті» деталі теж привертають увагу і підвищують інтерес.

    Поділись






    • новини партнерів

    • не пропусти

    • магазин