Yves Saint Laurent: вишуканий одяг, парфуми та косметика

    390

    Yves Saint Laurent – це французький дім моди, який заснував Ів Сен-Лоран в 1961 році спільно зі своїм партнером П’єром Берже. Фінансування взяв на себе американський бізнесмен Джон Мак Робінсон, який інвестував на розвиток нової компанії 700000 доларів в обмін на 80% акцій. Перша колекція одягу була представлена ​​в січні 1962 році і виявилася досить успішною. Через два роки починається розвиток парфумерного напрямку Yves Saint Laurent, Берже підписав контракт з американською косметичною компанією Charles of the Ritz на виготовлення ароматів.

    В 60-70-ті цей модний дім знаходиться на піку своєї популярності. Концепція колекцій базується на поєднанні в одній моделі елементів чоловічого та жіночого одягу. Саме Ів Сен-Лоран одягнув жінок у брючні костюми та смокінги, запропонував куртки в стилі сафарі та романтичні прозорі плаття.

    Зміна власників та їхній вплив на розвиток марки

    У 1986 році компанія стала досить успішною та фінансово незалежною, тому змогла повернути парфумерний напрямок у свою власність. Однак, Ів Сен-Лорану було вже досить важко справлятися зі всіма справами. Ускладнила ситуацію і економічна криза, яка розпочалася на початку 90-х. Тому будинок моди разом з парфумерним напрямком перейшов у власність найбільший французький хіміко-фармацевтичний концерн Sanofi. За засновником залишилися права на розробку колекцій одягу, але він поступово передає їх іншим штатним модельєрам.

    Для компанії Sanofi робота з елітними ароматами виявилася непростим завданням. Фармацевти почали переглядати композиції та намагалися замінити дорогі складові на більш доступні. Ця компанія ніколи не працювала саме з елітною парфумерією такого рівня та намагається спростити стандарти, знизити ціни шляхом спрощення формул. Спроби економити та здешевлювати рецептуру негативно були сприйняті прихильниками бренду. Тому в 1999 році відбулася чергова зміна власника і ним став італійський будинок моди Gucci.

    Ключовим напрямом діяльності залишаються колекції одягу в стилі кутюр. На початку січня 2002 року Ів Сен-Лоран оголосив про своє рішення завершити кар’єру модельєра. Сам він ніяк не прокоментував цю подію, але більшість експертів сходяться на думці, що метр не мав бажанням підлаштовуватися під новомодні віяння. Потім стратегія розвитку та стилістика колекцій неодноразово змінювалися.

    На початку 21 століття конкуренція в сфері моди була досить сильна, з’явилося багато молодих, амбітних кутюр’є, які намагалися представити лінійки відомих марок з тривалою історією, як щось застаріле. Навіть відомі журнали були залучені до цієї дискусії. Тому новий дизайнер Том Форд зробив ставку на оригінальність, екстравагантність і навіть провокативність. Тепер на перше місце вийшли сексуальні образи. В рекламній компанії досить часто використовувались фото оголених моделей. Різка зміна курсу привабила нових прихильників, серед яких вже чимало молоді. Але через 4 роки Форд залишив свою посаду через конфлікт з власниками компанії. Потім новий креативний директор Стефано Пілаті запропонував оновлену класику, а далі в каталог включили яскраву молодіжну лінійку, оригінальні жіночі брючні костюми й шовкові сукні. Продукція марки стала більш демократичною, практичною та стриманою.

    Новинки косметики та парфумерії

    Колекція косметики Yves Saint Laurent на початку 2000-х стала активно розвиватися – в ній з’явилися засоби для макіяжу, продукти для догляду за шкірою. Познайомитися з актуальним каталогом можна на сайті мультирегіонального інтернет-магазину МЕЙКАП. Попри складні фінансові періоди та зміну власників, продукція цього модного дому як і раніше вважається еталоном якості та стилю.

    Пропонуємо огляд новинок Yves Saint Laurent, які входять в різні косметичні категорії:

    • Догляд за шкірою обличчя. Крем для області вік серії Or Rouge надає комплексну дію – усуває набряклість і темні кола, зволожує, вирівнює тон. У формулу входять екстракт шафрану, який надає помітний омолоджувальний ефект. У цю ж серію входить крем для обличчя, який одночасно з антивіковою дією забезпечує комплексний догляд сухій дермі, що складається з живлення, відлущування ороговілих клітин, відновлення структури.
    • Декоративна косметика. Пудра для фіксації з серії ALL HOURS відрізняється легкою текстурою, закріплює тональну основу, підвищує стійкість макіяжу до 24 годин. Блиск для губ з лінійки Vernis виконаний в 11 відтінках. Рецептура на 40% складається з води, тому засіб лягає рівним шаром. Крім додання кольору, він також збільшує обсяг губ і підтримує нормальний рівень зволоження.
    • Подарункові набори. Пропонуються оригінальні комплекти з особливою комплектацією. Наприклад, поєднання помади та хайлайтера, або тандем духів і туші для очей.

    У 2014 році парфумерний напрямок цього бренду відзначив свій піввіковий ювілей. В колекції вже понад 200 композицій, але вона продовжує поповнюватися унікальними новинками. Так, у 2019 році був представлений універсальний аромат Atlas Garden, на створення якого парфумера Амандин Клер-Марі надихнула прогулянка по саду Мажорель, розташованому в Марокко. У східній мелодії переплітаються трохи кислуваті, з легкою гіркуватістю акорди бергамота, мандарина, солодкі ноти фініків, квітучих апельсинових дерев.



    • інші новини