Зміна пір року традиційно супроводжується зміною попиту на товари. Аналітики ринку визначили, які товари були в тренді нинішньої осені, що саме купляли наші співвітчизники, щоб бути готовими до зими. Крім теплого одягу, взуття, шапок і шарфів, люди активно купували ковдри та простирадла з електропідігрівом, килими, обігрівачі, міняли вікна, утеплювали приватні будинки там квартири.
Що найчастіше замовляли українці в інтернет-магазинах для себе
Згідно з даними, оприлюдненими популярними маркетплейсами, найбільш популярними були замовлення верхнього одягу, термобілизни, зимового взуття.
Зазначимо, що хоча ціни на ці та інші товари зросли, кількість покупок збільшилася. Однією з причин збільшення кількості замовлень експерти називають використання промокодів інтернет-магазинів, участь в акціях та розпродажах. Наприклад, використовуючи промокод на Codes, можна придбати потрібний товар дешевше на 10-50%, а іноді й більше.
Попит на унти, уггі, сноубутси виріс у 7 разів, а середній чек становив близько 790 гривень. В тренді були теплі черевики та чоботи для чоловіків. Попит на них зріс у два з половиною рази.
Дитяче взуття, яке за рік подорожчало на 34%, українці замовляли в 4 рази частіше, ніж минулого сезону.
Теплого жіночого взуття купили у два рази більше, ніж торік, а середній чек на нього виріс на 23% і склав близько 1400 гривень.
У порівнянні з тогорічним осіннім сезоном на 64% зріс попит на одяг. Найчастіше купували чоловічі куртки, дитячі комбінезони, жіночі пуховики-ковдри. Ціни на ці товари виросли в межах 11-18% і становили від 860 до 1500 гривень.
Термобілизну замовляли у 5 разів частіше, ніж рік тому, витрачаючи на купівлю в середньому 730-760 гривень.
Серед топових товарів фахівці називають шапки, кашемірові та вовняні шарфи.
Які товари для дому були в тренді восени
Готуючись до зими, українці купляли обігрівачі, електроковдри, килими. Попит на них зріс у порівнянні з минулим роком більш ніж у три рази. Можливо, цьому сприяли чутки про можливі віялові вимкнення електрики та зростання цін на газ.
Популярними були також замовлення вовняних пледів та пледів-подушок, за які віддавали в середньому 3230 гривень.
Майже на 80% зріс попит на утеплення житла, а послугу з заміни вікон замовляли на 60% частіше, ніж минулоріч. Встановлення однієї металопластикової віконної конструкції подорожчало приблизно на 28%, а ремонт вікна – на 7%. Збільшилася також вартість утеплення фасадів, свою роботу майстри оцінюють на 15% дорожче, ніж рік тому.
Щоб не відчувати незручностей у разі можливого відключення гарячої води значна частина громадян (їх стало наполовину більше) встановлювали бойлери. А от середня ціна послуги залишилася на минулорічному рівні.