Будь-які мультики онлайн у вашому смартфоні

    242

    Сучасні технології стрімко розвиваються, і сьогодні у власників мобільного номера Київстар з’явилась можливість дивитися мультики онлайн. Для цього необхідний лиш доступ до всесвітньої мережі інтернет. У якості пристрою, що відтворює відеоряд, може виступати комп’ютер, ноутбук, смартфон або планшет. Інформація передається через інтернет, тому не потрібно підключатися до кабельного телебачення чи ефірної антени. Послуга дозволяє не прив’язуватися до одного географічного місця, відео можна дивитися у русі. Наприклад, в подорожі, у транспорті чи будь-якому іншому місці.

    Що можна дивитися, замовивши послугу?

    Український мобільний оператор Київстар пропонує своїм клієнтам доступ до великого каталогу різноманітних анімаційних фільмів. Тут можна знайти мультики як для дітей, так і для дорослих. Адже багато компаній випускає мультфільми, які призначені для дорослої аудиторії або для сімейного перегляду.

    Зокрема, в каталозі можна знайти мультиплікаційні фільми наступних жанрів:

    • пригоди;
    • комедія;
    • бойовики;
    • жахіття;
    • фантастика;
    • пародія або сатира.

    Саме мультики, створені у жанрі сатири чи пародії, будуть цікаві дорослій аудиторії. Адже автори часто у своїх творах за допомогою вказаних прийомів намагаються висміяти певні недоліки або непорозуміння, що наразі притаманні сучасному суспільству загалом або деяким його прошаркам зокрема.

    Більшість представлених у каталозі мультфільмів призначена для сімейного перегляду. Завдяки послузі від Київстар можна не купувати квитки до кінотеатру, а вибрати з каталогу мультфільм, що сподобався, і організувати домашній перегляд.

    Переваги послуги

    Насамперед послуга онлайн-перегляду мультфільмів від Київстар дозволяє не прив’язуватися до одного місця. Мультик можна переглянути будь-де за умови наявності інтернету. Крім того, вона коштує зовсім небагато, а тому доступна більшості користувачів мобільного зв’язку від Київстар. Підключити її можна в особистому кабінеті на офіційному сайті оператора або за телефоном підтримки користувачів.