До сих пір не можу зрозуміти, чому для випуску обмеженої серії годин Apple вибрала саме Hermes. На цей рахунок у мене є тільки один варіант: популярність бренду поєднується з інтелігентним підходом до моди. Вони роблять «класику поза часом» без оглядки на одномоментні тренди і завоювали на ринку ідеальну репутацію. Ті ж Louis Vuitton через велику кількість підробок в США прозвали «сумками секретарок» – для Apple таке не круто. Та й взагалі, згадуєш поточні колекції більшості інших люксових або хайпових модних будинків – і складно уявити, що Тім Кук захотів би почати з ними співпрацю.
Почала під керівництвом Алессандро Мікеле прагнути до вуличного стилю Gucci, кітч перших ліній Dolce & Gabanna і саркастичне загравання з мілленіалами в їх же лінійці прет-а-порте, максималізм оновленої Burberry і негайна любов модників до Off White – все це навряд чи підходить для стилістики Apple. А головне, такі аксесуари були б одноразовими і навряд чи доречно могли б переходити від одного покоління годин до іншого. Втім, все це лише мої припущення і якою була справжня причина вибору Hermes достеменно відомо тільки всередині цих двох компаній.
В цьому році, з виходом Apple Watch Series 4, до стриманих версіями Hermes класичних кольорів додалися дві яскраві моделі з корпусом 40 мм з подвійним ремінцем Double Tour і менш ефектна, але однозначно більше чоловіча версія з одинарним Single Tour і корпусом 44 мм. Використовується італійська шкіра ручної роботи в кольорах індиго, апельсин і крейда, а також бордо в поєднанні з двома відтінками троянди. Під стать ремінцями розроблені спеціальні циферблати Hermes, стрілки якого ділять екрану на два кольорових сектора.
Виглядає просто фантастично, особливо в поєднанні з новим дизайном Apple Watch Series 4.




