Xiaomi і Samsung зійшлися в сутичці за ринок смартфонів

    168

    Компанія Xiaomi знаходиться в стані активного розвитку, чого не можна сказати про Samsung, кращі роки якої вже позаду. Так, колись цей південнокорейський виробник активно завойовував ринок мобільних пристроїв, однак ті часу пройшли, а зараз він намагається утримати завойовані позиції, що у нього виходить досить погано. Сьогодні стало відомо про те, що обидві цих корпорації зійшлися в сутичці за ринок смартфонів.

    Аналітики IDC повідомили, що зараз компанії Xiaomi і Samsung борються за титул найбільшого продавця смартфонів на території Індії. За даними експертів, в четвертому кварталі 2017 року на частку першої доводилося 26,8% місцевого ринку, а на частку другий – 24,2%. Південнокорейський бренд не може утримати свої позиції на території цієї країни відразу з двох причин.

    Зокрема, компанія Xiaomi продає свою продукцію за набагато більш привабливими цінами, ніж це робить Samsung. Це грає майже найголовнішу роль для жителів Індії, доходи яких вкрай скромні. Крім того, китайський бренд активно будує на території країни заводи з виробництва своєї продукції, в чому йому сприяють її влади. Воно знизило для Xiaomi розмір податків і справа їй інші послаблення, що дозволяють активніше завойовувати місцевий ринок.

    Південнокорейський виробник не може запропонувати низьких цін або виробництво своєї продукції безпосередньо в Індії, тому сутичку з Xiaomi в 2018 році він, швидше за все, програє. За даними аналітиків, компанія Samsung вже змістилося на друге місце по продаж фірмових смартфонів на індійському ринку, причому незабаром її може потіснити і інший виробник – Huawei. Цей китайський бренд будує плани по завоюванню ринку Індії в найближчі кілька років.






    • не пропусти

    • магазин