TikTok тестує віртуальних персонажів для реклами – вони можуть відібрати дохід у блогерів

    12

    TikTok розглядає можливість додавання на платформу віртуальних рекламних персонажів (аватарів) на основі штучного інтелекту, які можуть скласти конкуренцію спонсорській рекламі у звичайних відеороликах.

    За задумом TikTok, віртуальні аватари просуватимуть і продаватимуть товари за сценаріями та підказками рекламодавців та продавців у TikTok Shop. За даними The Information, співробітники компанії тестували керованих штучним інтелектом віртуальних персонажів і дійшли висновку, що технологія поки не готова до запуску і приваблює клієнтів слабше, ніж звичайні люди.

    Багато «тіктокерів» заробляють на платформі, співпрацюючи з відомими брендами, особливо після того, як TikTok закрила програму підтримки авторів. Зрозуміло, що компанія прагне заробити, однак їй доведеться постаратися відкусити шматок «пирога» так, щоб не роздратувати людей.