Місяць міг бути частиною Землі: новий переконливий доказ

Походження Місяця досі достеменно невідоме. Гіпотез щодо його походження чимало.

Деякі вчені впевнені, що супутник нашої планети міг сформуватися з речовини, що утворилася після зіткнення Землі з об’єктом, розміром з Марс. Наразі вчені виявили нові підтвердження цієї ідеї.

Геофізики з Цюріхського університету знайшли нові докази того, що Місяць колись був частиною Землі. Вона могла сформуватися близько 4,5 мільярда років тому в результаті краху космічних масштабів.

Щоб перевірити цю версію, вчені за допомогою мас-спектрометра вивчили хімічний склад шести місячних метеоритів, які витягли з льоду Антарктиди. Ці уламки потрапили на Землю внаслідок зіткнення Місяця з іншими космічними тілами. Безпосереднє вивчення складу Місяця – справа складна. Людство там не було з 1972 року, а зібраних зразків досить мало.

В результаті аналізу вчені виявили, що ізотопи благородних газів гелію і неону, що містяться в місячних метеоритах, збігаються з ізотопами, виявленими в сонячному вітрі (потоці іонізованих частинок). За словами вчених, місячні породи ніколи не зазнавали його впливу. Це разом із характерною концентрацією ізотопу аргону підтверджує теорію, що ці речовини були успадковані від Землі.

Відкриття може спричинити поновлення інтересу до вивчення шляхетних газів у метеоритах. Також вчені можуть почати детальніше вивчення того, що ще може бути замкнено в інших місячних породах, які раніше неможливо було виявити, але які тепер доступні.

Джерело: sciencealert.com