Amazon подала до суду на тисячі адміністраторів груп Facebook за організацію торгівлі фейковими відгуками

    82

    Підроблені відгуки стали справжнім лихом для популярного маркетплейсу Amazon — вчора компанія подала позов проти понад 10 тис. адміністраторів груп Facebook, які, ймовірно, займаються організацією торгівлі недостовірними відгуками.

    Достовірної інформації, хто є адміністраторами груп, немає. Представники маркетплейсу повідомили, що подали позов для встановлення осіб, видалення груп та примусу їх вигодонабувачів до повернення «незаконно отриманих прибутків від брокерських операцій із фейковими відгуками». Йдеться про творців груп, адміністраторів та модераторів.

    У позові, поданому з Сіетлі, керівництво груп звинувачується в організації відгуків на покупки на Amazon в обмін на гроші чи безкоштовні продукти. Наприклад, одна з груп – Amazon Product Review, має понад 43 тис. учасників і, на думку маркетплейсу, пропонує відшкодування витрат на покупки за публікацію сприятливих відгуків або інші варіанти “компенсації”. Адміністратори групи Amazon Varified Buyer & Seller, що налічує понад 2500 учасників, пропонують публікацію фейкових відгуків продавцям з Amazon, просячи за кожний $10.

    Компанія Meta, що володіє Facebook, вже видалила половину з понад 10 тис. груп, на які вказала Amazon, і продовжує розслідування інших. Хоча маркетплейс отримує величезні прибутки від своєї співпраці зі сторонніми продавцями, компанії стає все складніше контролювати діяльність мільйонів комерсантів, які виставляють товари на її майданчику і не гребують накруткою рейтингів із залученням уявних покупців.

    В Amazon повідомляють, що компанія має власні команди, які тісно працюють з Facebook для виявлення та видалення подібних «брокерів». Тим не менш, відповідні групи і не думають зникати, причому багато хто з них використовують власні механізми захисту від виявлення за допомогою ботів Facebook і Amazon.

    Раніше Amazon повідомляла, що використовує комбінацію алгоритмів машинного навчання та звичайних модераторів для видалення фейкових відгуків. Компанія неодноразово зверталася за допомогою до соціальних медіаплатформ, оскільки групи, на яких активно ведеться торгівля відгуками, існують не лише у Facebook — аналогічна діяльність, наприклад, ведеться в каналах месенджерів на кшталт Telegram, WhatsApp та WeChat.

    Джерело: cnbc.com






    • не пропусти

    • магазин