Toyota представила систему зберігання електроенергії для домашнього використання

    85

    Великих успіхів у серійному виробництві електромобілів Toyota Motor поки що не досягла, але гібриди вона виробляє давно, а тому має серйозний досвід роботи з тяговими батареями. Як і деякі інші великі автовиробники, японська корпорація вирішила вивести на ринок стаціонарну систему зберігання електроенергії для домашнього використання – поки вона пропонуватиметься лише в Японії.

    Географічна спеціалізація нового для Toyota рішення відображена навіть у назві системи O-Uchi Kyuden, а також адаптації до місцевого стандарту електромереж з напругою 100 вольт. Захищений від атмосферного впливу корпус батареї дозволяє встановлювати її на вулиці, розрахована на роботу в діапазоні температур від мінус 20 до плюс 45 градусів за шкалою Цельсія. Сама батарея має габаритні розміри 1142×341×432 мм і важить 142 кг, вона має ємність 8,7 кВт/год і здатна живити споживачів сукупною потужністю 5,5 кВт.

    До складу системи також входить блок гібридного керування електроживленням, який важить 33 кг, трансформатор масою 9 кг для постійного струму, а також ідентичний за масою адаптер для підключення транспортного засобу. Останній може використовуватися як для зарядки власної тягової батареї, так і для живлення будинкової мережі при відключенні централізованого електропостачання. В цьому випадку, щоправда, потужність побутових приладів, що підключатимуться, не може перевищувати 1,1 кВт.

    Для управління системою розроблено і фірмовий додаток для смартфонів, але він поки що доступний тільки японською мовою. У продаж новинка надійде вже у серпні, але лише на території Японії. Поширення системи на місцевому ринку займуться будівельні компанії. Нагадаємо, що Tesla свої побутові системи зберігання електроенергії поширює з 2015 року, пізніше до цієї компанії приєдналися Mercedes-Benz та Renault. Як правило, подібні системи оснащуються тяговими акумуляторами, що дозволяє продовжити їх життєвий цикл.

    Джерело: global.toyota