Компанія Apple запустила в кінці квітня сервіс самостійного ремонту Self Service Repair, покликаний допомогти користувачам самотужки усунути поломки в iPhone. Завдяки цьому користувачі зможуть придбати для самостійного ремонту оригінальні запчастини Apple та інструменти в інтернет-магазині Apple Self Service Repair Store. Сервіс функціонує лише кілька днів, але вже викликав чимало критики з боку користувачів.
Як зазначили деякі з них, є принаймні кілька випадків, коли ремонт самотужки коштує більше, ніж в авторизованому сервісному центрі Apple або у провайдера послуг з ремонту. Один із прикладів – заміна батареї в iPhone 13 Pro, хоча, з іншого боку, компанія пропонує знижку на нову батарею в обмін на повернення старої.
Також у користувачів викликав незрозумілий депозит у розмірі $1000, який потрібно відкрити для оренди набору інструментів, необхідних для виконання, наприклад, заміни дисплея. Цей депозит може бути конфіскований, якщо надані в оренду інструменти будуть повернуті назад у незадовільному на думку Apple стані або пізніше визначеного угодою про оренду 7-денного терміну.
Також невдоволення користувачів викликав надто короткий перелік моделей iPhone, доступних для самостійного ремонту за допомогою нового сервісу, який зараз включає лише смартфони iPhone 12, iPhone 13 та iPhone SE (3-го покоління).
Крім того, самостійний ремонт загрожує проблемами з блокуванням ПЗ та забезпеченням конфіденційності користувачів. Для замовлення таких деталей як змінні дисплеї та акумулятори потрібно вказати IMEI пристрою. Це означає, що ці деталі можуть використовуватися для ремонту лише даного пристрою, але ніякого іншого.
У випадку заміни дисплея користувач повинен надати Apple доступ до конфіденційних даних, включаючи серійні номери, назви моделей, деякі аспекти історії викликів і дані про використання програм не тільки ремонтованого iPhone, але й іншого пристрою, пов’язаного з ним. Відмова від виконання цих умов призводить до раптового вимкнення функції Face ID після завершення ремонту.
Джерело: notebookcheck.com