У понеділок, 27 квітня, компанія Xiaomi представила MIUI 12. Вихід нового фірмового інтерфейсу, за словами глави Xiaomi Лей Цзюня (Lei Jun), присвячений до 10-річного ювілею компанії.
Оболонка MIUI 12 заснована на операційній системі Android 10 і глава Xiaomi називає її 10-річною мрією компанії. Нова прошивка вийшла цікавою. Вона принесла ряд нових функцій і поліпшила вже наявні. MIUI 12 отримала оновлені стилі оформлення інтерфейсу, додаткові налаштування режиму Always-On Display з підтримкою анімованих тем, оновлений темний режим Dark Mode і поліпшену систему безпеки. А нова функція Super Wallpaper прикрасить смартфон стильними анімованими шпалерами, що переходять з екрану блокування на робочий стіл і назад. Тепер системна анімація MIUI 12 порівнянна з iOS.
Першим смартфоном з попередньо встановленою MIUI 12 став представлений сьогодні Xiaomi Mi 10 Youth Edition. А власників інших смартфонів Xiaomi і Redmi компанія запрошує взяти участь в бета-тестуванні прошивки. Першими оновитися до MIUI 12 зможуть 30 моделей смартфонів. У цей список крім нових флагманів також увійшли бюджетні смартфони і моделі, випущені кілька років тому. У Китаї тестування MIUI 12 стартує з 27 квітня, а ось офіційна дата глобального запуску MIUI 12 поки невідома.
Смартфони, які першими отримають MIUI 12:
- Xiaomi Mi 10 Pro;
- Xiaomi Mi 10;
- Xiaomi Mi 9 Pro 5G;
- Xiaomi Mi 9;
- Xiaomi Mi 9 SE;
- Xiaomi Mi 8 Screen Fingerprint Edition;
- Xiaomi Mi 8 Youth Edition;
- Xiaomi Mi 8 Explorer Edition;
- Xiaomi Mi 8 SE;
- Xiaomi Mi 8;
- Xiaomi Mi 6;
- Xiaomi Mi 6X;
- Xiaomi Mi CC9 Pro;
- Xiaomi Mi CC9;
- Xiaomi Mi CC9 Meitu Custom Edition;
- Xiaomi Mi MIX 3;
- Xiaomi Mi MIX 2s;
- Xiaomi Mi MIX 2;
- Xiaomi Mi Note 3;
- Xiaomi Mi Max 3;
- Xiaomi Redmi K30 Pro;
- Redmi K30 5G;
- Redmi K30 4G;
- Redmi K20 Pro Premium Edition;
- Redmi K20 Pro;
- Redmi K20;
- Redmi Note 8 Pro;
- Redmi Note 7 Pro;
- Redmi Note 7;
- Redmi Note 5.
Представляючи MIUI 12, Лей Цзюнь заявив, що зараз MIUI використовується в 221 країні і підтримує 80 мов. Кількість активних користувачів фірмової оболонки на сьогодні перевищує 310 мільйонів.