Канадські аналітики проаналізували ринок смартфонів за перше півріччя та з’ясували, що Samsung за шість місяців продали понад 70 мільйонів смартфонів.
Видання BanklessTimes опублікувало звіт, який розкриває результати протистояння двох «титанів» — південнокорейського гіганта Samsung та американської «яблучної» корпорації.
Згідно з отриманими даними, південнокорейському бренду вдалося змістити позицію лідера рейтингу. У першому півріччі Samsung вдалося досягти 73,6 млн екземплярів у загальному обсязі постачання, що на 17 млн одиниць більше, ніж у Apple. У відсотковому співвідношенні частка Samsung на світовому ринку становила 23,4% (майже кожен четвертий новий смартфон у світі).
У свою чергу компанія з Купертіно отримала 18% від загальної кількості поставок (56 млн. одиниць), збільшивши торішній результат на 2,2%. Xiaomi опинилася на третьому місці (39,9 млн. доставок) з часткою ринку 13%.
Завершують п’ятірку найпоширеніших брендів OPPO (27,4 млн) та vivo (25,3 млн), які отримали 8,7% та 8,1% від загальної кількості відправлень відповідно.
Джерело: cursorinfo.co.il