Ніякої реклами: незабаром Google може заблокувати всю рекламу в мережі

    203

    В браузер Chrome буде вмонтований спеціальний блокувальник, що видаляє рекламу, яка не відповідає встановленим правилам. Це призведе до появи завуальованої реклами, що вводить людей в оману.

    Починаючи з 9 липня поточного року американська корпорація Google випустить свій фірмовий плагін для блокування реклами в браузерах Chrome. Блокувальник доступний вже рік, але тільки в межах США, Канади та Європи, проте незабаром він почне поширюватися на увесь інший світ.

    Варто відзначити, що фірмова програма для блокування реклами від Google не схожа на стандартні рішення. Додаток буде блокувати тільки рекламу, яка не відповідає стандартам Coalition for Better Ads. Згідно з опублікованими матеріалами, Google буде блокувати тільки найагресивніші види реклами, а саме: великі спливаючі повідомлення, рекламу з роликами, що включаються автоматично, реклама з таймером для перегляду потрібного сайту, банери понад 30% від екрана, а також таку, що змінює фон і колір.

    Згідно з правилами Coalition for Better Ads, якщо вам хтось продає, але не виправляє неприпустиму рекламу протягом 30 днів, то Google Chrome перестане показувати взагалі всю рекламу.
    Технологія і правило вже встигли показати себе в позитивному ключі в Канаді, США та Європі. Як відзначили в Google, більшості власників сайтів вдалося змінити свої ресурси в кращу сторону. Згідно з деякими даними, тільки від 1% вивчених на сьогодні сайтів потрапили під фільтрацію.

    Як би там не було, деякі аналітики впевнені, мовляв Google може видалити з інтернету всю рекламу. Річ у тому, що корпорація користується своїм монополістичним становищем на ринку. Тобто, браузер Chrome є найпопулярнішим у світі, тому рішення блокування реклами значно вдарить по всій індустрії. Сайти будуть змушені слідувати правилам, і не сподіватися на користувачів інших браузерів.

    Крім того, рішення позбутися від реклами в інтернеті в звичному розумінні в компанії можуть вирішити вже найближчим часом. Google може створити для реклами свої платні сервіси, які проводять перевірку, вважають експерти. Звичайно це сприятливо відіб’ється на призначеному для користувача досвіді роботи з мережею, але водночас порушить рівновагу в інтернет-індустрії, а можливо, призведе до появи завуальованої реклами, яка буде вводити людей в оману.