Вaldinini – становлення італійського модного будинку

    336

    У світі моди можна побачити декілька варіантів розвитку історій бренду. Одні засновані на вдачі і несподіваних відкриттях. В інших випадках усе побудовано на щоденній праці. І нарешті третій варіант – це абсолютна геніальність засновника бренду, яка може подолати будь-які труднощі.

    Який же з трьох сюжетів характерний для історії бренду Вaldinini? Можна з впевненістю сказати, що в цьому випадку об’єдналися і праця, і одержимість власною справою, і геніальність творця. Саме тому невеличка майстерня змогла перетворитися на велику, відому, та шановану компанію. Її моделі сьогодні обирають монарші особи, президенти, зірки шоу-бізнесу.

    Зупинимося на основних моментах становлення італійського модного будинку.

    Скільки років бренду Вaldinini?

    Компанія була заснована в 1910 році в невеликому містечку Сан-Мауро-Пасколі в Італії. Прості математичні підрахунки вказують на те, що вона існує вже більше століття. Все почалося з виготовлення класичного взуття на замовлення за індивідуальними мірками. І зрозуміло, що всі етапи виконувалися вручну. На той час  це було чи не єдина майстерня такого плану в регіоні.

    Хто такий Джиммі Бальдініні і як він вплинув на історію бренду?

    Історія бренду так і могла б залишитися виключно у межах Італії, якби не один талановитий юнак Джиммі Бальдініні. Він є онуком засновника і тим, хто продовжує сімейну справу. Завдяки його старанням, робота бренду змінилася на 180 градусів.

    Італійська компанія взяла курс на міжнародний ринок. Почалася нова ера Baldinini. Активно розвиваються технології, змінюється стиль, колекції поповнюється новими моделями. Широка рекламна кампанія виводить модну справу на інший рівень.

    Попит на вироби бренду настільки виріс, що майстри не встигали вимовляти замовлення. Вони працювали цілодобово, аби порадувати усіх клієнтів новим взуттям.

    Зараз Джиммі Бальдініні називають ніяк інакше як генієм та серцем бренду. І це абсолютно заслужені звання.

    Чим вражають колекції бренду Baldinini?

    Основна спеціалізація бренду – це жіноче та чоловіче взуття. Велике різноманіття кольорових рішень та фасонів. Нерідко зустрічають етнічні мотиви та геометричні принти. Разом з тим, знайшлося місце і для сучасних трендів. Наприклад, логоманія, яка прикрашає різні моделі взуття від Baldinini.

    У колекціях можна підібрати відповідну пару для будь-якого випадку: ділова зустріч, весела вечірка, романтичне побачення, активний відпочинок. В якості матеріалів використовуються шкіра, замша, нубук та текстиль. Точно підбирається дорога та якісна фурнітура.

    Босоніжки, ботильони, сліпони, кеди відображають сучасну, вольову жінку. Вона має багато справ та задач, але так мріє виглядати бездоганно. Мокасини, туфлі, кросівки, лофери італійського бренду вказують на те, що чоловік може бути різним. Але у будь-якій ситуації завдяки моделям Baldinini він залишатиметься собою.

    Як працює бренд в 21 столітті?

    В 2008 році обсяг продажів компанії склав 47 000 000 доларів. Неймовірні цифри, чи не так? А сам Джиммі Бальдініні займає пост віце-прем’єра ANCI (Асоціація італійських виробників взуття). На сьогоднішній день, бренд є частиною великого холдингу Mariella Burani Fashion Group.

    Кожного року випускається декілька ексклюзивних колекцій взуття. Оригінальні моделі можна придбати у фірмових бутиках у більш ніж 23 країнах світу.

    У Сан-Мауро, де починалася історія бренду, відкрито його музей. Саме там можна дізнатися захоплюючу історію компанії та познайомитися з унікальними виробами з різних колекцій. Цікаво, що не рідко у якості гіда виступає сам Джиммі Бальдініні.

    Baldinini сьогодні – це не просто бренд. Це модний будинок з усіма відповідними елементами високого статусу. Вірність принципам та якість, перевірена роками і безумовна любов шанувальників.