Бізнес починається з малого — створення сайту. Однак, щоб проект окупився і став джерелом стабільного прибутку, треба регулярно займатись його розвитком, в тому числі оновлювати програмне забезпечення та модулі, а також копіювати бази даних і внутрішні файли сайту.
Таке адміністрування ресурсу забирає сили, час і нерви. Саме тому для полегшення праці рекомендується доручити цю роботу найманим працівникам. Існує безліч компаній, які допомагають обслуговувати і підтримувати сайт.
Що таке підтримка сайту
Підтримка інтернет-магазину чи інших проектів — це комплекс робіт щодо забезпечення нормального функціонування сайту, його своєчасної модернізації. Також це постійна робота над поліпшенням структури, виявленням та усуненням поточних помилок.
Підтримка сайту включає:
- Технічні роботи, тобто проведення контролю за функціонуванням, захист від вірусів, налаштування модулів, а також підключення ПО, CMS.
- Графічне наповнення — розміщення інформації, наповнення текстами, додавання банерів, зображень, заповнення товарів.
- Доопрацювання функціоналу. Мається на увазі вдосконалення тих чи інших функцій, закладених розробником. Необхідно періодично перевіряти сайт на наявність помилок у коді. Крім того, сюди входить часткова зміна елементів дизайну. А також створення нових розділів і підгонка функціоналу під їх завдання.
При вході на ресурс може з’являтись повідомлення про помилку. Це означає, що наявні проблеми з хостингом або доменним ім’ям. Тому одна із функцій компаній по підтримці інтернет-проектів — отримати стабільно працюючий сайт.
Технічне обслуговування інтернет-магазинів
Сьогодні інтернет-магазин — це один із інструментів для заробітку грошей. Однак він принесе прибуток тільки в тому випадку, коли буде повноцінно функціонувати. Вкрай важливо, щоб оновлювався асортимент товарів, оброблялися запити клієнтів, а також витримувалися навантаження при постійному потоці людей.
Для того, щоб проект повноцінно функціонував, потрібно:
- забезпечувати безперебійність роботи;
- постійно оновлювати CMS і модулі;
- проводити тестування проекту перед запуском;
- стежити за безпекою ресурсу;
- захищати від вірусів та інших хакерських атак;
- інтегрувати сайт з зовнішніми ресурсами;
- забезпечувати продуктивність майданчика.
Крім того, важливо стежити за помилкам. Одні виправляються в рамках SEO-робіт, інші потребують повної переробки проекту (наприклад, помилки HTML і CSS).
Чому не варто самостійно підтримувати інтернет-магазин?
Для того, щоб самостійно розібратися, як правильно технічно обслуговувати проект, потрібно немало часу і сил. До того ж по статистиці, працездатність таких ресурсів часто порушується. Тоді власник зазнає збитків, а також страждає репутація: невідомо, скільки часу знадобиться для відновлення роботи.
Тому важливо звертатись до спеціальних компаній, які багато років працюють у сфері підтримки сайтів. Однак як же вибрати працівників? Ось декілька порад:
- Варто звернути увагу на договір. Чим точніше і детальніше прописані обов’язки кожної зі сторін, тим більше можливостей для контролю їх роботи.
- Дослідити портфоліо або сайти компаній, що знаходяться на обслуговуванні. Чим складніше проект, тим більше часу і ресурсів витрачає компанія на підтримку їх працездатності.
- Штат співробітників компанії — наступне, на що варто подивитися.
- Ціна. Основна складова вартості — це ресурси, витрачені компанією на підтримку сайту, тому, зазвичай, розраховується суто індивідуально.
І звичайно, завжди треба пам’ятати: чим професійніше компанія, тим швидше і якісніше будуть виконані роботи. А дізнатися про досвід працівників можна в відгуках.