Технічна підтримка інтернет-магазину: кому доручити

    67

    Бізнес починається з малого — створення сайту. Однак, щоб проект окупився і став джерелом стабільного прибутку, треба регулярно займатись його розвитком, в тому числі оновлювати програмне забезпечення та модулі, а також копіювати бази даних і внутрішні файли сайту.

    Таке адміністрування ресурсу забирає сили, час і нерви. Саме тому для полегшення праці рекомендується доручити цю роботу найманим працівникам. Існує безліч компаній, які допомагають обслуговувати і підтримувати сайт.

    Що таке підтримка сайту

    Підтримка інтернет-магазину чи інших проектів — це комплекс робіт щодо забезпечення нормального функціонування сайту, його своєчасної модернізації. Також це постійна робота над поліпшенням структури, виявленням та усуненням поточних помилок.

    Підтримка сайту включає:

    1. Технічні роботи, тобто проведення контролю за функціонуванням, захист від вірусів, налаштування модулів, а також підключення ПО, CMS.
    2. Графічне наповнення — розміщення інформації, наповнення текстами, додавання банерів, зображень, заповнення товарів.
    3. Доопрацювання функціоналу. Мається на увазі вдосконалення тих чи інших функцій, закладених розробником. Необхідно періодично перевіряти сайт на наявність помилок у коді. Крім того, сюди входить часткова зміна елементів дизайну. А також створення нових розділів і підгонка функціоналу під їх завдання.

    При вході на ресурс може з’являтись повідомлення про помилку. Це означає, що наявні проблеми з хостингом або доменним ім’ям. Тому одна із функцій компаній по підтримці інтернет-проектів — отримати стабільно працюючий сайт.

    Технічне обслуговування інтернет-магазинів

    Сьогодні інтернет-магазин — це один із інструментів для заробітку грошей. Однак він принесе прибуток тільки в тому випадку, коли буде повноцінно функціонувати. Вкрай важливо, щоб оновлювався асортимент товарів, оброблялися запити клієнтів, а також витримувалися навантаження при постійному потоці людей.

    Для того, щоб проект повноцінно функціонував, потрібно:

    • забезпечувати безперебійність роботи;
    • постійно оновлювати CMS і модулі;
    • проводити тестування проекту перед запуском;
    • стежити за безпекою ресурсу;
    • захищати від вірусів та інших хакерських атак;
    • інтегрувати сайт з зовнішніми ресурсами;
    • забезпечувати продуктивність майданчика.

    Крім того, важливо стежити за помилкам. Одні виправляються в рамках SEO-робіт, інші потребують повної переробки проекту (наприклад, помилки HTML і CSS).

    Чому не варто самостійно підтримувати інтернет-магазин?

    Для того, щоб самостійно розібратися, як правильно технічно обслуговувати проект, потрібно немало часу і сил. До того ж по статистиці, працездатність таких ресурсів часто порушується. Тоді власник зазнає збитків, а також страждає репутація: невідомо, скільки часу знадобиться для відновлення роботи.

    Тому важливо звертатись до спеціальних компаній, які багато років працюють у сфері підтримки сайтів. Однак як же вибрати працівників? Ось декілька порад:

    1. Варто звернути увагу на договір. Чим точніше і детальніше прописані обов’язки кожної зі сторін, тим більше можливостей для контролю їх роботи.
    2. Дослідити портфоліо або сайти компаній, що знаходяться на обслуговуванні. Чим складніше проект, тим більше часу і ресурсів витрачає компанія на підтримку їх працездатності.
    3. Штат співробітників компанії — наступне, на що варто подивитися.
    4. Ціна. Основна складова вартості — це ресурси, витрачені компанією на підтримку сайту, тому, зазвичай, розраховується суто індивідуально.

    І звичайно, завжди треба пам’ятати: чим професійніше компанія, тим швидше і якісніше будуть виконані роботи. А дізнатися про досвід працівників можна в відгуках.