9 музичних ідей для блогерів та тіктокеров від Depositphotos

    99

    Найбільша онлайн-платформа креативного контенту пропонує своїм клієнтам зі 192 країн світу більше ніж 203 мільйони фотографій, графічних файлів, шаблонів для соціальних мереж, відео. З 2020 року колекція Depositphotos стрімко поповнюється новим форматом: музичні файли, звукові спецефекти, авторська обробка звуку, семпли. В аудіобанку понад 567 тисяч треків. Ціна — символічна, можливості використання — безмежні.

    Найкращі музичні ідеї

    Авторські подкасти. Аудіоформат спілкування в тренді: слухачі не відволікаються на картинку, встигають прослуховувати на бігу бесіди з експертами, інструкції, кейси успішних компаній. Фірмова звукова заставка, ефектна кінцівка та стильний музичний фон підвищують цінність аудіофайлу.

    Фірмова музична заставка YouTube каналу. За перших акордів глядачі дізнаються своїх улюбленців і налаштовуються на перегляд корисного контенту.

    Музичне оформлення кімнати в Clubhouse задає особливий ритм спілкування, запам’ятовується слухачами.

    Нестандартне оформлення стрічки у соціальних мережах. Поєднання статичних зображень та музики виділить вас у потоці, що перевантажений відео. Низькі витрати на файли з Depositphotos знижують бюджет контенту.

    Брендовий звук сторіз. Короткий музичний фрагмент заставки чи фіналу ролика схожий на витончений авторський розчерк.

    Професійні звуки в майстер-класах. Аматорський запис звуків міксеру, мангалу, швейної машинки, перфоратору глядачі сприймають негативно. Створений професіоналом запис не містить сторонніх шумів, чистий звук підкреслює голос і текст автора.

    Музичні акценти у фіналі відеоролика. Реклама наступної частини відеокурсу, а також наступного влогу супроводжується музичними ефектами з фірмовими інтонаціями.

    Звукові ефекти в роликах TikTok підкреслюють креатив відео. У колекції Depositphotos знайдуться музичні ефекти на будь-який випадок:

    • надзвичайні ситуації, стихійні явища, шум моря, водоспаду, грози, вогню, вибухи та постріли;
    • звуки вулиці, офісу, житла, будівництва, заводу, транспорту, лісу, тварин;
    • різні музичні інтонації — комічні, трагічні, романтичні, тривожні, іронічні, етнічні;
    • музичні фрагменти різної протяжності: від декількох секунд до десятків хвилин.

    Звукове оформлення сайту. 66% споживачів стверджують, що музика запам’ятовується краще зображень. Підберіть брендові UI-звуки для повідомлень, фонову музику й семпли.