У дитячому віці мозок людини не здатний поєднувати інформацію в складні нейронні структури, відомі як спогади. Це пов’язано з незрілістю кори головного мозку та гіпокампу. Про це професори психології Патрісія Бауер та Нора Ньюкомб розповіли Live Science.
Патрісія Бауер з Університету Еморі (США) пояснила, що діти мають розвинену семантичну пам’ять – здатність пов’язувати певні слова або дії з наступним результатом. Проте, лише після досягнення дворічного віку мозок дитини стає здатний поєднувати розрізнені деталі конкретних подій у складні нейронні структури та відтворювати цілісну картину. Це пов’язано з дозріванням кори великих півкуль. Бауер зазначила, що пам’ять про звуки обробляється в її бічних областях, а зорова пам’ять керується задньою частиною. Для зв’язку всіх елементів спогадів воєдино використовується гіпокамп. Цей процес передбачає роботу епізодичної пам’яті.
Нора Ньюкомб, професор психології з Університету Темпл у Філадельфії, додала, що для дітей віком до двох-чотирьох років застосування епізодичної пам’яті — надто складне завдання. Крім того, це може відволікати від набуття семантичних знань, що використовуються в побуті.