Instagram почав тестувати «подарунки» – новий інструмент монетизації

    213

    У Instagram стартувало внутрішнє тестування функції, яка відкриє блогерам нові можливості для монетизації контенту – вона отримала назву “подарунки” (Gifts), а призначається новий інструмент для розділу коротких відео Reels. Представник компанії Meta, що володіє соцмережею, підтвердив початок тестування ресурсу TechCrunch.

    Першим на новий інструмент ще в серпні звернув увагу дослідник соцмереж Алессандро Палуцці (Alessandro Paluzzi) — тоді він розповідав про проєкт «оцінки контенту», а можливість приймати «подарунки», як він виявив, включається до налаштувань самими блогерами. Передплатники зможуть відправляти такі «подарунки» за допомогою спеціальної кнопки, яка відображається в нижній частині екрана в розділі Reels.

    Якщо тестування пройде успішно, це буде вже другий інструмент, що дозволяє користувачам Instagram відправляти блогерам невеликі грошові суми – ще в жовтні 2020 соцмережа запустила “бейджі” (Badges) для монетизації прямих ефірів. «Бейджі» коштують $0,99, $1,99 і $4,99, а при покупці одного з них поруч із ім’ям дарувальника у коментарях з’являється іконка серця. Разом з подарунками монетизація буде доступною як у трансляціях, так і в роликах Reels.

    Оскільки тестування нового інструменту поки проводиться лише внутрішніми силами компанії, ще рано говорити про те, коли «подарунки» стануть загальнодоступними, і чи це станеться взагалі.

    Джерело: TechCrunch



    • інші новини