Кіна не буде: Нацрада анулювала ліцензії ахметівських каналів

    378

    Національна рада з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензії на мовлення 15 компаній, які належать олігарху Рінату Ахметову.

    Як передає ВСВІТІ, відповідне рішення ухвалили на офлайн-засіданні Нацради у четвер, 21 липня.

    Йдеться про такі канали, як «Україна», НЛО.TV, «Донбас», «Індиго TV», «Україна 24» (ефірна та супутникова ліцензії), «Футбол 1», «Футбол 2», «Футбол 3», а також супутникову платформу Xtra TV (ТОВ «Екстра-ТВ») та ОТТ-платформи Oll.tv (юридична особа ТОВ «Діджітал скрінз»).

    Крім того, ліцензії втратили канал Shakhtar TV (футбольного клубу «Шахтар») і регіонального мовника ТВ-5, власником якого була ПАТ «Запоріжсталь» (Метінвест), а також ТОВ «ТРКК «Сігма ТВ»«, ТОВ «Телерадіоорганізація «Маріупольське телебачення»« («МТВ»), ПрАТ «Телевізійна служба Дніпропетровська» («34»).

    Ліцензії втрачають чинність уже завтра, 22 липня.

    Раніше повідомлялось, що Ахметов має намір розвивати медіабізнес у сусідній Польщі.






    • не пропусти

    • магазин