В YouTube Music з’явилися персоналізовані щоденні мікси, як у Spotify

    81

    Мабуть, популярність стрімінгового сервісу Spotify вплинуло на розвиток деяких не менше великих сервісів.

    Кілька тижнів тому розробники з Google були помічені за тестуванням функції Daily Mix в сервісі YouTube Music – це персоналізовані щоденні підбірки пісень, які реалізовані в Spotify. Ймовірно, тестування нової для Google функції закінчилося, оскільки тепер тематичні мікси пісень по перевагах будуть доступні всім користувачам на всіх пристроях. І, власне, якщо користувач слухає музику в Spotify, то він розуміє концепцію персоналізованих добірок, механіку яких розробники з найбільшої корпорації вирішили реалізувати у себе в музичному сервісі.

    Річ у тім, що стрімінговий сервіс на основі тієї музики, яку користувач слухає, створює сім збірок різних треків, перемішуючи ту музику, яку користувач вже слухав, і нові треки, схожі за тематикою, жанром, виконавцем та іншими параметрами. Кожна добірка відрізняється від інших — щось може бути орієнтоване на танцювальний ритм, щось на поп, а щось — на рок. Правда, у Spotify крім щоденного міксу є ще кілька варіантів добірок, але їх поки що в YouTube Music не реалізували. Ймовірно, цим можуть зайнятися після того, як протестують популярність даного нововведення.

    Зате співробітники Google також анонсували кілька своїх власних добірок, заснованих на перевагах користувача — мікси для тренувань, концентрації, відпочинку та поїздок на роботу. Варто уточнити, що такі добірки в Spotify теж є, а тепер їх можна буде побачити на головній сторінці YouTube Music. Вибравши одну з цих вкладок сервіс запропонує послухати одну з чотирьох збірок, які були адаптовані спеціально під певне заняття. Можливо, в перші дні алгоритми будуть працювати не так добре, як хотілося б, але це відмінний інструмент для стрімінгового сервісу залучити нову аудиторію.