Meta днями представить ШІ-бота для спілкування з молоддю

    153

    У середу, 27 вересня, стартує захід Meta Connect, на якому, за даними The Wall Street Journal, компанія, заснована Марком Цукербергом (Mark Zuckerberg), представить новий ШІ-чат-бот, націлений на молодшу категорію користувачів. Відомий усередині компанії під назвою “Gen AI Personas”, новий ШІ-бот буде представлений у різних “персонажах”, орієнтованих на залучення молодих користувачів з більш колоритною поведінкою.

    Згідно з листуванням у внутрішніх чатах компанії, ряд цільових персонажів ШІ-чат-бота вже пройшов тестування в Instagram, включаючи «розв’язного бота», натхненого роботом Бендером з «Футурами», і надміру цікавого «Елвіна-інопланетянина», з приводу якого Співробітники висловили побоювання, що він був створений для збору особистої інформації. Повідомляється, що особливо «проблематичний» персонаж чат-бота заявив співробітнику Meta: «Коли ти з дівчиною, вся річ у досвіді. А якщо її від тебе нудить, це безперечно досвід».

    За даними The Wall Street Journal, “Мета” запустить “десятки” таких чат-ботів, а також розробляє інструмент для створення чат-бота, який дозволить знаменитостям створювати власних персонажів для спілкування зі своїми шанувальниками. Також на заході можуть бути представлені інші програми, орієнтовані на підвищення продуктивності роботи та здатні надати допомогу в написанні кодів програм та вирішенні інших завдань.

    Meta також займається розробкою більш потужної великої мовної моделі, здатної конкурувати з GPT-4 компанії OpenAI, що лежить в основі ChatGPT та Bing. Повідомляється, що в ході заходу Meta Connect компанія також поділиться новими подробицями про свій проєкт метавсесвіту та нову гарнітуру Quest 3.

    Газета також наводить думку колишнього виконавчого директора Snap та Instagram Мегани Дхар (Meghana Dhar), яка зазначила, що чат-боти «не кричать про покоління Z, але визначено покоління Z набагато комфортніше з новими технологіями». Вона додала, що мета створення чат-ботів, як і у випадку з іншими новими продуктами, полягає в тому, щоб довше підтримувати інтерес користувачів для того, щоб компанія мала більше можливостей показувати їм рекламу.



    • інші новини