Як повідомляє портал CNBC, ціни на iPhone 14 на ключових регіональних ринках світу помітно зросли, порівняно з продуктами Apple попереднього покоління. При цьому у США вони залишилися на колишньому рівні. Ціни не змінилися і в Китаї.
З повсюдною інфляцією і напередодні глобальної рецесії немає нічого дивного в тому, що Apple вирішила зробити ціни на чотири представлені вчора моделі iPhone 14 вищими, ніж смартфони попереднього покоління. Проте у Сполучених Штатах вони не змінилися.
Базова модель iPhone 14 коштуватиме від $799 — стільки ж тут коштував би минулого року iPhone 13. iPhone 14 Pro Max коштує від $1099, стільки ж, скільки коштував iPhone 13 Pro Max. Проте, на інших регіональних ринках ситуація далеко не така стабільна:
Великобританія
- iPhone 13: £779;
- iPhone 14: £849;
Зростання ціни – £70 ($80).
Австралія
- iPhone 13: 1349 австралійських доларів;
- iPhone 14: 1399 австралійських доларів;
Зростання ціни – 50 австралійських доларів ($33).
Японія
- iPhone 13: 98800 японських ієн;
- iPhone 14: 119,800 японських ієн;
Зростання ціни – 21000 японських ієн ($146).
Німеччина
- iPhone 13: 899 євро;
- iPhone 14: 999 євро;
Зростання ціни – 100 євро ($100).
Інші моделі на деяких ринках подорожчали ще значніше. Наприклад, iPhone 14 Pro Max у Великій Британії коштує на £150 більше свого попередника. На думку аналітиків, причина полягає у зростанні вартості компонентів та інших факторах, наприклад, у швидкому падінні останнім часом курсів євро та японської єни, а також британського фунта, який подешевшав щодо долара до рекордної позначки з 1985 року.
При цьому в материковому Китаї, який є одним із ключових ринків Apple, ціну на iPhone 14 визначили на рівні 5999 китайських юанів ($862), а варіант Pro Max — на рівні 8999 юанів.
Китай відновлюється після нещодавнього спалаху COVID-19, тому в країні після локдаунів і спаду економіки помітно знизилися купівельні апетити. За прогнозами експертів IDC, ринок смартфонів у Китаї скоротиться цього року на 13%, продаж вперше з 2012 року впаде нижче 300 млн смартфонів — це може бути однією з причин того, чому Apple не підняла ціни на смартфони в Китаї для збереження попиту в стратегічно важливому регіоні. Відомо, що Apple не залишає спроб розширити свою частку на китайському ринку, зокрема на ринку преміум-гаджетів.
За даними IDC, на частку Apple припадало в Китаї 70% ринку пристроїв вартістю від $600, на 58% більше, ніж у першому кварталі. Вважається, що збереження цін на колишньому рівні допоможе Apple зберегти базу користувача і навіть зміцнити позиції в Піднебесній.
Джерело: CNBC




