Instagram запустив прямого конкурента TikTok

    89

    В умовах, коли на сервіс TikTok чиниться безпрецедентний тиск з боку влади США, і компанію ByteDance, що володіє TikTok, змушують продати частину бізнесу, що працює на аудиторію США, Instagram запустив прямого конкурента TikTok під назвою Reels.

    Подібно до TikTok, Reels дозволяє користувачам створювати короткі відеоролики тривалістю 15 секунд, додавати до них популярну музику, накладати різні фільтри і ефекти, ділитися цими роликами з друзями і передплатниками, запускати їх під час перегляду програми. Можливі варіанти приватного і публічного профілю.

    Reels запустився в 50 країнах, включаючи США, Великобританію, Японію, Австралію, одночасно на пристроях з iOS і Android. За словами Роббі Штайна, директора по продуктах Instagram, TikTok першим популяризував коротке відео і домігся в цьому великого успіху, але продукт Instagram має свої відмінності, адже Reels – це не окремий світ, як TikTok, а один з форматів в Instagram, і, можливо, йому вдасться зробити свій сервіс кращим.

    Джерело: The Verge