Вбудований блокувальник реклами Google Chrome майже нічого не блокує

    153

    Розробники браузерного розширення Adblock Plus вирішили перевірити ефективність блокувальника реклами, який незабаром повинен з’явитися в усіх версіях Google Chrome. Веб-оглядач в визначеннях небажаної реклами буде спиратися на дані Coalition of Better Ads (CBA), Adblock Plus, в свою чергу, працює зі списками Acceptable Ads definition.

    Як з’ясували розробники Adblock Plus, з 55 видів рекламних оголошень Google Chrome блокуватиме 9, популярне розширення – 51. Таким чином, ефективність вбудованого в браузер рішення становить 16,4%, розширення Adblock Plus і його аналогів – 92,7%.

    Втім, необхідно брати до уваги обережність Google, яка має намір блокувати власний «хліб» – рекламу, на частку якої припадає близько 90% її виручки.



    • інші новини