Компанія Google, як власник потужної рекламної системи з одного боку і браузера Chrome з іншого боку, намагається знайти розумний компроміс в цій вже майже одвічній боротьбі. Чергова така спроба буде впроваджена в Chrome зовсім скоро.
У 2018 році Google Chrome почав блокувати рекламу на сайтах, які не виконали вимоги набору стандартів міжнародної організації Coalition for Better Ads (Коаліція за кращу рекламу), в яку входить і сама Google. А з 5 серпня 2020 року почнуть блокувати «особливо дратівливу» рекламу не тільки в Chrome, але і на YouTube.
Тепер же Google оголосила про свій наступний крок. В кінці серпня Chrome почне блокувати занадто вимогливу до ресурсів рекламу. Це дозволить уникнути зайвого навантаження на CPU, занадто швидкої витрати заряду акумулятора і перевитрати трафіку.
Менеджер по продуктах в команді Chrome Маршалл Вейл (Marshall Vale) пояснив:
Ми нещодавно відкрили, що невелика частка відсотка реклами споживає непропорційну частину ресурсів пристрою, таких як акумулятор і мережеві дані, так що користувач про це не знає. Така реклама, включаючи Майнер криптовалют, буває погано запрограмована або неоптимізована для використання трафіку. Вона може висушувати акумулятор, вичерпувати і так обмежені мережеві ресурси й коштувати грошей.
Якщо реклама споживає занадто багато ресурсів пристрою, Chrome покаже повідомлення про помилку у фреймі, де вона повинна була показуватися.
Критерії щодо блокування такі:
- 4 МБ мережевого трафіку
- 15 секунд завантаження CPU в будь-який 30-секундний період
- 60 секунд загальної заргузки CPU
За даними Google, тільки 0,3% реклами перевищують ці ліміти. Однак вона примудряється «пожирати» 27% трафіку всієї реклами та 28% всього навантаження CPU.
У версії браузера Chrome 80, випущеній на початку року, вже є перемикач Heavy Ad Intervention, який користувач може активувати сам, не чекаючи коли в серпні блокування почнуть автоматично.
Джерело: ixbt.com