Але без особистих даних.
Антивірус Avast давно входить в число найпопулярніших додатків цього сегмента. Однак при його використанні, як виявилося, потрібно враховувати одну цікаву особливість.
Як мінімум з 2013 року Avast не тільки збирає дані про дії користувачів, але і продає їх стороннім компаніям. Збираються ці дані не за допомогою самого антивірусу, а за допомогою розширень для браузерів. Відповідно дані, що збираються ними, стосуються дій користувачів в мережі. Через це нещодавно Opera і Mozilla видалили деякі інструменти Avast зі своїх магазинів розширень.
Сама Avast не заперечує того, що збирає дані, але виконавчий директор компанії стверджує, що ніяких порушень конфіденційності немає, бо Avast продає знеособлену інформацію, позбавлену всього, що стосується особистих даних користувачів. Фактично на сторону Avast продає інформацію про звички та вподобання своїх клієнтів в мережі, що дуже корисно для багатьох сфер бізнесу. Особливо, якщо врахувати, що призначена для користувача база Avast – близько 400 млн осіб.
Джерело: Forbes




