Xiaomi почнуть стежити за користувачами, аналізуючи їх активність в інтернеті і місце розташування

    577

    Китайська корпорація Xiaomi займається випуском смартфонів вже більше шести років, за які їй вдалося досягти великих успіхів на ринку мобільних пристроїв. Проте, чим далі в майбутнє, тим гірше даний виробник відноситься до користувачів своєї продукції. Ще в кінці 2018 року цей бренд завдав потужного і зовсім несподіваний для всіх удар в спину користувачам смартфонів, що працюють на базі фірмової прошивки. Заради цього компанія з Китаю додала в прошивку MIUI 10 багато реклами, яка показується навіть в настройках.

    У всьому цьому звичайно ж немає нічого хорошого, а за більш ніж півроку Xiaomi отримала сотні тисяч негативних відгуків від користувачів, які стверджують, що при покупці собі смартфона бренду вони не погоджувалися з тим, що в його прошивку виявиться вбудована реклама. Сама ж китайська корпорація пояснює такий стан справ тим, що вона продає свої телефони майже за собівартістю, а демонстрація реклами дозволяє випускати більш якісні гаджети за нижчими цінами, поступово відбиваючи їх вартість за рахунок показу різної реклами.

    23 травня 2019 року, генеральний менеджер по інтернет-сервісу Xiaomi повідомив про плани компанії змінити бізнес-модель, яка стосується реклами. Зараз таку можна зустріти практично у всіх стандартних додатках, а також, крім того, у багатьох елементах прошивки MIUI 10, аж до налаштувань. Як повідомило офіційне джерело, вже в найближчі кілька місяців компанія скоротить в кілька разів кількість настирливої ​​реклами, яку користувачі перестануть бачити щоразу, коли вони виконують ті чи інші дії, або ж використовують певні стандартні програми.

    Для того, щоб скоротити кількість реклами, за користувачами смартфонів Xiaomi почнуть стежити, аналізуючи їх активність в інтернеті і місце розташування. На основі таких відомостей буде показуватися не просто звичайна реклама, як це відбувається зараз, а максимально персоналізована реклама. Це призведе до значного збільшення числа кліків і підвищенню зацікавленості, що, в свою чергу, підвищить доходи китайської корпорації. У будь-якому випадку, поки в прошивці MIUI 10 і її більш нових версіях буде хоч якась реклама, розглядати все це, крім як удар в спину шанувальникам бренду, ніяк не можна.

    Поділись






    • новини партнерів

    • не пропусти

    • магазин